Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ARTICOLE DE PAPETARIE, ACCESORII DE BIROU, SI CARTUSE DE CERNEALA SI TONER NECESARE PENTRU UNITATILE DIN SUBORDINEA DIRECTIEI SILVICE SALAJ
Anunt de participare numarul 120299/28.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA SILVICA SALAJ, Tel. 021 317 10 05 int 215, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
RNP-ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. 0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RNP-ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. 0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RNP-ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII, Tel. 0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ARTICOLE DE PAPETARIE, ACCESORII DE BIROU, SI CARTUSE DE CERNEALA SI TONER NECESARE PENTRU UNITATILE DIN SUBORDINEA DIRECTIEI SILVICE SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Salaj si Ocoalele silvice din subordine (Almas, Cehu Silvaniei, Ileanda, Jibou, Magura Simleu Silvaniei si Zalau)
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezentul anunt se intentioneaza a se atribui contractul de furnizare a articolelor de papetarie (hartie, diverse imprimate, etc) precum si a cartuselor de toner si cerneala pentru imprimante, faxuri si copiatoare, necesare pentru buna desfasurare a activitatii Directia silvica Salaj si la subunitatile acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
30125110-5-Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 cuprinde toate articolele de papetarie necesare pentru Directia silvica Salaj si subunitati(hartie, imprimate, pixuri etc). Lotul 2 cuprinde cartusele de cerneala si toner necesare. Cantitatile pe fiecare articol necesar sunt detaliate in anexa 1 la Caietul de sarcini, fiind atasat prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 59, 025RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie stabilita pentru fiecare lot este de 253 lei pentru lotul 1 si 337 lei pentru lotul 2.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea declaratiei privind eligibilitatea, 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
3. Se solicita prezentarea Certificatului constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor si a Certificatului de inregistrare la ORC (copie conform cu originalul)
4. Se solicita prezentarea declaratiei privind lista principalelor livrari de produse similare
5. Se solicita prezentarea formularului , ,Informatii generale