Licitatie Publica - contract de furnizare articole de resortul echipamentului
Anunt de participare numarul 25353/26.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN RADUSLAV, Tel.0213195858, INT. 2383, Email: [email protected], Fax: 0213153778
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare articole de resortul echipamentului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul UM 02296 Bucuresti, blv. Iuliu Maniu, nr. 7, sector 6.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 2340 buc. cearsafuri pat, 2060 buc. cearsafuri plic, 2090 buc. fete de perna si 600 buc. paturi lana diverse dimensiuni conform documentatiei de atribuire si Anexei B din prezentul anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
17212100-2 - Cearsafuri (Rev.1)
17211100-5-Paturi (Rev.1)
17212500-6-Fete de perna (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 2340 buc. cearsafuri pat, 2060 buc. cearsafuri plic, 2090 buc. fete de perna si 600 buc. paturi lana diverse dimensiuni conform documentatiei de atribuire si Anexei B din prezentul anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 169, 112RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 15.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare prin scrisoare de garantie bancara, in valorile prezentate in Anexa B. Garantia de buna executie - 5 % din pretul contractului, prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din bugetul de stat iar plata se face cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente necesare care atesta indeplinirea acestui criteriu sunt: 1. Declaratie privind eligibilitatea.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.3. Declaratie privind informatiile generale.
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
5. Certificat de cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista a principalelor livrari de cearsafuri, fete de perna si paturi din ultimii 3 ani. Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente.b) autoritatea contractanta solicita operatorilor economici depunerea la sediul entitatii achizitoare, pana la data de 28.08.2007, orele 10.00, a unui set de mostre din toate produsele ofertate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, depus la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2007 11:00
Locul: sediul UM 02574 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt cele imputernicite prin documentele legale emise de catre firmele ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 Bucuresti, Biroul Achizitii Materiale Comune
Adresa postala: str. Drumul Taberei, nr. 9-11, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.0213195858, int. 2383, Email: [email protected], Fax: 0213153778
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 12:11