Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE ASCENSOARE


Anunt de participare numarul 60261/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALULMUNICIPAL RADAUTI
Adresa postala: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Localitatea: Radauti, Cod postal: 725400, Romania, Punct(e) de contact: IOAN BURCIU, Tel.0230 564071, Email: [email protected] ;[email protected], Fax: 0230 562636, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara cu paturi de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale.
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE ASCENSOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Calea Bucovinei nr. 34A, Radauti, jud. Suceava. 725400
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Ascensor 15 persoane (1250 Kgf), 5 statii, doua bucati
-Ascensor6 persoane , 500 kgf, 5 statii
-Ascensor4 persoane, 320 kgf, 5 statii+MONTAJ+PUNERE INFUSCTIUNE+AUTORIZARE ISCIR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221610-3 - Ascensoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ascensor 15 persoane (1250 Kgf), 5 statii, doua bucati
Ascensor6 persoane , 500 kgf, 5 statii
Ascensor4 persoane, 320 kgf, 5 statiiINCLUSIV MONTAJ, PUNERE INFUNCTIUNIE SIAUTORIZARE ISCIR
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE=6600 LEI .SCRISOARE DE GARANTIEBANCARA SAU VIRAMENT IN CONTUL A.C.+ garantia de bunaexecutie.Detalii in documentatia atasata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Certificatul de Atestare Fiscala , Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale , Certificat Constatatoremis ONRC, Copia certificatului de inregistrare sau un document care atesta forma de intregistrare pentru straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 6), Ultimul bilantcontabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru livrarea produselor, Certificat emis de organism notificat pentru activitatea de proiectare si montare ascensoare electrice si hidraulice ( H.G. 439/2003, certificareacalitatii conform ISO 9001:2001, Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, Autorizatii ISCIR privind dreptul de a furniza si monta aceste produse
, documente care sa dovedeasca capacitatea de service dupa punerea in functiune, cu deplasare la locul interventiei in maxim 60 minute de la solicitare, lista personalului de specialitate implicat in realizarea lucrarii, cu CV-uri si autorizatiile corespunzatoare, Lista cu utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului, Declaratii C.E , daca e cazul, se completeaza Formularul 7A cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4576
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 18:00
Locul: Seacceseaza oferteledepuse electronic inSEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatiile pot fi depuse in cel mult 5 zilede la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic alunitatii contractante
Adresa postala: Str. Calea Bucovinei nr. 34A, Radauti, jud. Suceava., Localitatea: RADAUTI, Cod postal: 725400, Romania, Tel.0230 564067/205, Email: [email protected], Fax: 0230 562636
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 07:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer