Licitatie Publica - Contract de furnizare autobasculante 8x4
Anunt de participare numarul 6947/24.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA A DRUMURILOR JUDETENE CLUJ
Adresa postala: str. Traian Vuia nr.216, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Sediul R.A.D.J. Cluj, Tel.0264/41.66.22;41.66.23, In atentia: dir. ge. adj.Totelecan N. Danut, Email: [email protected], Fax: 0264/41.62.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare autobasculante 8x4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul R.A.D.J.Cluj, str. Traian Vuia nr.216, Cluj-Napoca jud.Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui nr. de 5(cinci) de autobasculante cu tractiune 8x4 si capacitate utila de 18-20mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34135000-2 - Camioane basculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5(cinci) buc.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in valoare de 33.000 lei-garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contaractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea achizitiei se va face printr-un credit bancar contractat de autoritatea contractanta, plata urmand sa se efectueze la livrarea si receptia autobasculantelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art.181.Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local. Certificat constatator de O.R.C.;Pentru Persoane fizice/juridice straine prezentare doc. valabile care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in tara de origine -traduceri legalizate in lb. romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea cifrei de afaceri pe anii 2004, 2005 si 2006;copie dupa bilantul contabil din anii 2004, 2005, copie dupa bilantul pe I semestru al anului 2006, inregistrate la organele fiscale competente si balanta de verificare pe luna decembrie 2006;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare cifra de afaceri medie anuala, indomeniu de activitate aferent obiectului licitatiei, trebuie sa fie mai mare de 1.500.000 euro. Pentru calificare indicatorul lichiditate generala, media din ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 1; indicatorul solvabilitate media din ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 30%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani, service autorizat R.A.R. in jud.Cluj, pentru autocamioane prezentarea dovezii de atestarea acestuia, echipamobila de interventiicare sa poata asigura remedieri in T.G., autorizare pentru livrarea produselor din partea producatorului, Personal angajat responsabil de indeplinirea contractului si pentru partea de service
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
min. 15 autobasculante livrate in anul 2006,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.2/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 12:00
Locul: Sediul R.A.D.J. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ - sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 3400, Romania, Tel.0264/59.61.10;43.10.57
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de care contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma a Drumurilor Judetene Cluj
Adresa postala: str. Traian Vuia nr.216, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.0264/41.66.22;41.66.23, Email: [email protected], Fax: 0264/41.62.00
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2007 07:42