Licitatie Publica - Contract de Furnizare Autobuze Urbane
Anunt de participare (utilitati) numarul 80291/17.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Oradea Transport Local
Adresa postala: Atelierelor nr. 12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Popescu, Tel.0259423245, In atentia: Dir.Gen. ing. Csuzi Istvan, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0259426010, Adresa internet (URL): www.otlra.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Furnizare Autobuze Urbane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul RA-OTL din Oradea str.Atelierelor nr.12
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RA-OTL va achizitiona autobuze noi, urbane, moderne, pentru calatori, cu 2 axe, cu podea partial coborata, dotate cu motoare cu norma de poluare minim Euro5.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34120000-4 - Autovehicule pentru transportul a 10 sau mai multe persoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:18 autobuze urbane de capacitate normala (standard), cu motoare cu norme de poluare minim Euro5, putere minim 200KW, cu 2 axe, cu 3 usi de acces, cu podea coborata la minim 2 usi, dotate cu 1 trapa pentru accesul persoanelor cu dizabilitati, cu capacitate minima de transport de 90 de locuri din care minim 24 de locuri pe scaune.
Lotul 2:8 autobuze urbane de capacitate medie (midi), cu motoare cu norme de poluare minim Euro5, putere minim 100KW, cu 2 axe, cu 2 usi de acces, cu podea coborata la minim 1 usa, dotate cu 1 trapa pentru accesul persoanelor cu dizabilitati, cu capacitate minima de transport de 25 de locuri din care minim 15 de locuri pe scaune.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000Euro la Lotul 1 si 10.000Euro la Lotul 2.Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse atrase si/sau Bugetul Consiliului Local al Municipiului Oradea, din credit si cofinantarea din surse proprii ale RA-OTL, prin credit.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, care trebuie legalizata dupa atribuirea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat ORC. Certificate de atestare fiscala, local si general. Cazier Fiscal. Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil 2008. Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2006, 2007, 2008, minim impusa este de 6.000.000, 00 Euro pentru Lotul 1 si 1.000.000, 00 Euro pentru Lotul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima impusa pentru experienta similara in ultimii 3 ani:
Lotul 1 - cel putin doua sau mai multe contracte de livrari de autobuze urbane, cu valoarea cumulata de minim 1.440.000 Euro, fara TVA.
Lotul 2 - cel putin doua sau mai multe contracte de livrari de autobuze urbane, cu valoarea cumulata de minim 260.000 Euro, fara TVA.
Ofertantul va prezenta minim 2 recomandari din partea beneficiarilor, pentru toate experientele similare.
Certificare ISO 9001 si 14001, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
62%
Descriere: maxim 62 puncte din 100
2.
termen de livrare
10%
Descriere: maxim 10 puncte din 100
3.
specificatii tehnice
28%
Descriere: maxim 28 puncte din 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S98-142600 din 23.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2009 10:00
Locul: Sediul RA-OTL din Oradea str.Atelierelor nr.12.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un imputernicit cu un insotitor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Termen limita de livrare a tuturor autobuzelor este 30.09.2009 cu obligativitatea de a livra 6 autobuze din Lotul 1 si 3 autobuze din Lotul 2 pana la 18.08.2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Email: [email protected], Fax: 0259415093, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA-OTL
Adresa postala: str. Atelierelor, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 415042, Romania, Tel.0259423245, Email: [email protected], Fax: 0259426010, Adresa internet (URL): www.otlra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 14:52