Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare automaturatoare si autospalatoare


Anunt de participare numarul 145898/21.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Sector 4
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041204, Romania, Punct(e) de contact: Str. Pridvorului nr.24, sector 4, Tel. +40 213320596, In atentia: d-lui Tudor Mircea, Email: [email protected], Fax: +40 213320596, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie in subordinea Consiliului Local Sector 4
Activitate (activitati)
Altele: Institutie in subordinea Consiliului Local Sector 4
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare automaturatoare si autospalatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare
Punctul de lucru din str. Pridvorului nr.24, Sector 4, Bucuresti(Parcul ?Lumea Copiilor?)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de automaturatoare ? 1 buc si autospalatoare ? 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144430-1 - Vehicule de curatare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Automaturatoare - 1 buc; Valoarea estimata fara TVA = 387.096, 77 lei
Autospalatoare ? 1 buc; Valoarea estimata fara TVA =452.177, 42 lei
Valoarea estimata fara TVA: 839, 274.19RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatea de asigurari prezentata in original la punctul de lucru al autoritatii contractante din str. Pridvorului nr.24, Sector 4, Bucuresti, in cuantum de 12.590, 00 lei.Se va putea utiliza ca model Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare sau orice model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art.86 ain.(2)-(4) din HG nr.925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO10TREZ7045006XXX009095 Trezoreria Sectorului 4.In cazul in care operatoruleconomic se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea I.M.M., acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50 % din valoarea solicitata. Dovada calitatii de IMM se face prin prezentarea Declaratiei privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului de Formular nr.13 din sectiunea formulare.Pentru o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare din SEAP.Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare constituitaprin oricare din modalitatile legale prezentate, va fi transmisa obligatoriu si in SEAP (atasata documentelor de calificare si propunerii tehnice), pana la data limita de depunere a ofertelor inscrisa in anuntul de participare.In cazul unei contestatii respinsa de C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din O.U.G. 34/2006, respectiv 4.619.27 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractuluifara TVA - Formular nr. 16. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 alin (1) si (3) din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (1) din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Mod de dovedire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrea in art.180 din OUG nr.34/2006 model Formularul nr.2
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal privind neincadrea in art.181 din OUG nr.34/2006 model Formularul nr.3
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru care sunt implicate in derularea contractului.
Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere.Mod de dovedire: Declaratie pe propria raspundere. Se va completa Formularul nr. 4.
? Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta completatin conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010;Mod de dovedire: Declaratie pe propria raspundere. Se va completa Formularul nr. 5
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Mod de dovedire: Declaratie privind conflictul de interese. Se va completa Formularul nr.6.
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
NEGRILA Vasile ? Director
TUDOR Mircea ? Sef Serviciu Administrativ
PALICI Mihai ? Sef Birou Buget, Financiar, Contabilitate
RADU Ion ? Consilier juridic
ZLATE Marilena ? inspector de specialitate Comp Achizitii Publice
DITU George Constantin- inspector de specialitate Comp Achizitii Publice
VELCIU Catalina ? inspector de specialitate Biroul Buget, Financiar, Contabilitate
SANDA Ionela Teodora ? referent Serviciu Administrativ
Lista consilierilor locali ce aproba Bugetul institutiei se regaseste in cadrul Formularului nr.6 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;
Pentru persoane fizice/juridice straine : Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri;
Mod de dovedire : Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tert/terti sustinator/sustinatori.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2010-2012.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.7.Nota: Pentru echivalarea unitara a cifrelor de afaceri exprimate in valuta se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se accepta si prezentarea documentelor constatatoare emise in conformitate cu art.97 indice 1 din HG nr.926/2006.
Implementarea standardului de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008;
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr.14Prezentare certificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data-limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
30%
30
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale modalitatea de departajare va fi pretul, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorin vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiileart.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Punctul de contact: str.Pridvorului nr.24, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041204, Romania, Tel. +40 213320596, Email: [email protected], Fax: +40 213320596, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 11:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer