Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE AUTOSPECIALA PENTRU DECONTAMINARE PERSONAL (ADP) , PENTRU DECONTAMINARE TEHNICA (ADT), PENTRU TRANSPORT SCAFANDRII


Anunt de participare numarul 135168/01.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: IGSU - DPATM, Tel. +40 212322640, In atentia: SERBU MIRCEA LUCIAN, Email: [email protected], Fax: +40 2332017, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP- IGSU
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 014112, Romania, Tel. +40 213032997, Fax: +40 213032997, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE AUTOSPECIALA PENTRU DECONTAMINARE PERSONAL (ADP) , PENTRU DECONTAMINARE TEHNICA (ADT), PENTRU TRANSPORT SCAFANDRII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0333 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTOSPECIALA PENTRU DECONTAMINARE PERSONAL (ADP) ? 1 buc, conform specificatie tehnica nr. 47.705/1.
AUTOSPECIALA PENTRU DECONTAMINARE TEHNICA (ADT)? 1 buc, conform specificatie tehnica nr.47.705/2.
AUTOSPECIALA PENTRU TRANSPORT SCAFANDRII? 1 buc, conform specificatie tehnica nr. 47.705/3.Fonduri europene nerambursabile- Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144200-0 - Vehicule pentru servicii de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOSPECIALA PENTRU DECONTAMINARE PERSONAL (ADP) ? 1 buc, conform specificatie tehnica nr. 47.705/1.
AUTOSPECIALA PENTRU DECONTAMINARE TEHNICA (ADT)? 1 buc, conform specificatie tehnica nr.47.705/2.
AUTOSPECIALA PENTRU TRANSPORT SCAFANDRII? 1 buc, conform specificatie tehnica nr. 47.705/3.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 530, 241.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantieia de participare este: Lot 1=32000 lei, Lot2 =30000 lei, Lot 3= 8200 lei .Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: in oricare din formele prevazute la art.86 din H.G.R.nr. 925/2006, cu respectarea formularului 1. Cont IGSU : RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, CUI: RO4203997.Conform prevederilor art.16 din Legeanr.346/2004, se accepta constituirea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea solicitata, daca se face dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea, la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor, a declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr.346/2004.Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana se prezinta in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In baza art.2781 din OUGnr. 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1370 lei. Garantia pentru participare se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.R. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschise. Documentul se ataseaza la exteriorul plicului ce contine oferta. Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr. 2), ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul IGSU cu nr. RO48TREZ7005005XXX000173, in contul bancii : DTCPMB (Trezoreria Municipiului Bucuresti), beneficiar : UM 0276 Bucuresti (autoritatea contractanta = IGSU), cod fiscal : RO 4203997.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene nerambursabile- Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage
excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul 4, in
original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.
Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G.
nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta
Formularul 5, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.
Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia
societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune
oferta. Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform
cu originalul?,
Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local scadente la plata inluna anterioara celei in care se depune oferta.Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in
original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie
2010 al A.N.R.M.A.P, Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? in original. Ofertantii vor prezenta Formular nr. 7
conform modelului din sectiunea modele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Lucaciu Marcel
Sorin, Lascateu Emilian, Radu Constantin, Balaci Anda Miroiu, Popa Florin, Serbu Lucian, Cojanu MIhai.
. Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in
original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor. Nota : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care documentul initial este in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul).
Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii
economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara
CERINTE MINIME DE CALIFICARE
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie mai mare de: Lot 1 = 2 000 000 lei.Lot 2 = 2 000 000 lei.Lot 3 =500 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul of care intra in procesul de reofertare: pretul of, faraTVA b)NU exista limite pana la care pretul ofertei poate fiimbunatatit c)informatii puse la dispozitia ofertantilor: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice(LE);nr.participantilor;clasament d)informatiile relevante privind procesul LE: autoritatea contractanta(AC) va invita toti ofertantii care audepus oferte admisibile sa prezinte preturi noi;invitatia se transmite simultan, tuturor ofertantilor;invitatia de participare si notificarile deincepere a LE vor fi generate si transmise automat de catre sistem e)nr runde LE: 1.Durata runda: 1zi f)operatorii economici(OpEc) trebuiesa fie inregistrati online si sa detina certificat digital valid pt acces in sistem.Dupa incheierea rundei de LE, OpEc situat pe locul 1 vatransmite AC, Formularul nr.10(in original, semnat si stampilat), cu valoarea ofertei finale transmise in cadrul LE, intr-o zi lucratoare de laincheierea rundei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
49404 DIN 22.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S226-366740 din 22.11.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 12:00
Locul: IGSU- DPATM, str. CEASORNICULUI nr. 19, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii si/sau reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Joint Risk Monitoring during Emergencis in the Danube Area Border? - Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007-2013, Axa prioritara 2, DMI 2.2)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte, se vor clasa pe primul loc, continand in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, autoritateacontractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al I.G.S.U.- int. 0117
Adresa postala: str. Ceasornicului nr. 19, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014112, Romania, Tel. +40 212322640, Fax: +40 212332017
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer