Licitatie Publica - Contract de furnizare autospeciale prin programului de stimulare a innoirii parcului auto national
Anunt de participare numarul 138769/12.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Jipa Valentin, Tel. +40 213161061, Email: [email protected], Fax: +40 213161061, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare autospeciale prin programului de stimulare a innoirii parcului auto national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Furnizorului (Dealerului) din Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare autospeciale prin programului de stimulare a innoirii parcului auto national
lot 1 autospeciale 4x4 -71 buc
lot 2 autospeciale 4x2 -73 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
34111200-0-Berline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 autospeciale 4x4 -71 buc
lot 2 autospeciale 4x2 -73 buc
Valoarea estimata fara TVA: 6, 919, 403.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1-82900 lei; lot2- 55400 lei.Retineri intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art. 278^1 lit b) din O.U.G. 34/2006 respectiv pt. lot 1 - 7928, 34 lei si pt. lot 2 - 6551, 05 leiIn cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Mod de constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis la Trezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru I.M.M.-uri gar - in procent de 50 % din cuantumul precizat la punctul 2.Perioada de valabilitate (45 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor4. Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.5. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 dinHG nr. 925/2006 si art. 278^1 lit b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA;Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si din veniturile fondului de mediu conform ordinului nr. 981/2012 emis de Ministerul Mediului si Padurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 (completat de operatorii economici - lider, asociat, tert)
Formularul nr.5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006(completat de operatorii economici - lider, asociat, tert)
Formularul nr. 14-Declaratie privind evitarea conflictului de interese(completat de operatorii economici - ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/ terti sustinatori)
Formularul nr.10 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, (completat de operatorii economici - lider, asociat, subcontractant)
Formularul nr. 17 - CERTIFICAT de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta (completat de operatorii economici - lider, asociat)
Persoane ce detin functii de decizie1. ION STOICA - Secretar General al Ministerului Administratiei si Internelor
2. DRAGULIN STELICA - director general Directia Generala Financiara
3. BUNGHIUZ FLORIN NICOLAE -director general Directia Generala Logistica,
4. DOBRESCU DAN - director general adjunct Directia Generala Logistica
5. LIDIA HUMIN - director general adjunct Directia Generala Logistica
6. DOBRE CRISTIANA - contabil sef
7. VERZES MIHAELA ? consilier juridic
8. RADU VALERIU - imputernicit sef Grup Achizitii Publice,
9. STOICA MARIN - sef serviciuCertificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor ANAF si DITL, din care sa reiasa ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata, avand mentiunea ?conform cu originalul? .
Se va solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2011, cu numarul de inregistrare al de organelor
competente- Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in
conformitate cu Formular nr.6.
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in conformitate cu Formular nr.6.
Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari
incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 6.000.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Declaratie privind lista cu principalele furnizari de produse
( autoturisme)/similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are
obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost
infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala - se va completa Formularul
7.
Dovada ca ofertantul este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu sipoatefurniza autovehicule in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national.Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca marca autovehicululuiofertat este inclusa in contractul de finantare nerambursabila incheiat intre Autoritatea Fondului de Mediu si ofertant.
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism
independent care atesta ca acesta are implementat, conform
ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile
care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor
furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul
specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard,
trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta
stabilite de acesta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)obiectul procesului de reofertare: Pretul ofertei pe fiecare lot b)informatii puse la dispozitie- existenta de preturi sau valori noi - numarul participantilor la L.E - clasament **Numarul de runde : (una) ** incepere la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. **Durata unei runde: 1 (una) zi.Dupa incheierea rundei de L.E., se solicita op ec situat pe primul loc cf clasamentului afisat de SEAP sa transmita A.C. Formularul nr.2 si Formularul nr. 3), completate corespunzator. Nota: In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de L.E. vor exista preturi egale si clasate pe primul loc, A.C.va solicita op econ in cauza noi prop fin care se vor depune in plic inchis la sediul A.C.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2012 11:00
Locul: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care vor prezenta imputernicire in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
A)Finantare : Bugetul de stat si din veniturile fondului de mediu conform ordinului nr. 981/2012 emis de Ministerul Mediului si PadurilorB)Informatii privind subcontractantii si asociatii.Documente care sa sustina cerinta: 1.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii - Declaratie privind listele asociatilor si a subcontractantilor, completate de liderul Asocierii.2. Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului3. Liderul asocierii va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4. Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala, solicitate in cadrul Cap. III.2 din Fisa de date a achizitiei.5. Fiecare subcontractant va completa cu propriile date Formularul 10- Declaratie privind calitatea de participant la procedura si Formularul 6 - Informatii generale .C)In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de L.E. vor exista preturi egale si clasate pe primul loc, A.C.va solicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul A.C.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al DGL
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sect. 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel. +40 213037080-10472, Fax: +40 213161061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 08:06