Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare autoturisme ? 31 buc. prin ?Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national?


Anunt de participare numarul 147322/18.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Rutiera Romana
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul achizitii publice, Tel. +40 213122100, In atentia: Compartimentul achizitii publice, Email: [email protected], Fax: +40 213122114, Adresa internet (URL): www.arr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare autoturisme ? 31 buc. prin ?Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al ARR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de 31 buc. autotorisme noi prin ?Programul de stimulare a innoirii Parcului auto national?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 31 buc. autoturisme conform specificatiilor caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 022, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 40.455 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 12), instrument care va fi depus la sediul autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006 si va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: 5.802, 74 lei.Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. Pentru cazul in care GP se constituie in alta moneda, pt. o evaluare unitara echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - 5% din valoarea, fara TVA aferenta contractului, Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul 13, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea: Completarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.
Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare; Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 3 - Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul general consolidat), inclusiv cele locale - din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt:
1.Sorin Supuran - Director General;
2. Codrut Semanaru ? Director General Adj. 1;
3.Aurelia Surulescu - Director General Adj. 2;
4.Simona Teighiu Jurj - Director Directia Economica;
5.Cristian Anton - Director Directia Juridica;
6.Elvira Ana Tighineanu ? Compartimentul Achizitii Publice;
7.Nitu Mirela- Sef S.A.C.A.
8.Florea Constanta Florentina ? Referent de specialitate Compartimentul Achizitii Publice
Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator, dupa caz.
Ceinta nr. 5 - Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
NOTA: Documentele solicitate la cerintele nr. 1 - 4 se vor prezenta in original. Certificatul de atestare fiscala si Certificatul de taxe si impozite locale se pot prezenta in original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Documentele solicitate pentru tertul sustinator, daca este cazul, privind neincadrarea in prevederile art. 181 sunt cele de la lit. a), c)^1 si d) din OUG nr. 34/2006 Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice romane
1. Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului(in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte:
- adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
2. Ofertantul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Administratiei Fondului pentru Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice nr. 1239/14.05.2013).Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Administratiei Fondului pentru Mediu.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 4.045.500 lei. Declaratie privind cifra de afaceri.Valorile vor fi exprimate in lei.
Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 4.045.500 lei lei.
Conversia lei-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completarea Formularului 7 cu Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista a principalelor livrari de produse, in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formularul 8). Livrarile de produse, se confirma prin prezentarea de documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare in ultimii 3ani:
- lista principalelor livrari de produse effectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract a carui valoare a fost de minim 2.022.750 lei fara TVA, insotita de certificate/documente/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.
NOTA: Cerificatele/documentele pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent.
Se vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.NOTA: Documentul solicitat se poate prezenta in urmatoarele forme: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- completarea Formularului 8 Lista a principalelor livrari de produse, in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 aniCertificatSR EN ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2013 11:00
Locul: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, poarta G, etaj 8, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care exista oferte clasate pe primul loc cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi noi oferte financiare, in plic inchis, in vederea departajarii.2. Contractul de furnizare se va semna respectand prevederile ar. 94 din H.G.R. nr. 925/2006.3. Contractul de furnizare se va semna dupa obtinerea vouchere-lor si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pe anul 2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.2562 din OUG nr.34/2006, eventualele contestatii se pot depune la CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213121519, Email: [email protected], Fax: +40 213121081, Adresa internet (URL): www.arr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2013 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer