Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare autoturisme


Anunt de participare numarul 137250/06.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CURTEA DE CONTURI A ROMANIEI
Adresa postala: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011948, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Pascaru, Director, Tel. +40 213078874, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213078880, Adresa internet (URL): www.rcc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare autoturisme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Curtead e Conturi a Romaniei, str. Lev Tolstoi nr. 22-24, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de ?Autoturisme? pentru dotarea parcului auto a Curtii de Conturi a Romaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
18 ? autoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 1, 612, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a constitui GP in cuantum de 32.250.lei.Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Constituirea GP se va face conform art.86 si art.87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de participarese va face prin: ? Virament bancar in contul Curtii de Conturi a Romaniei RO92TREZ7005005XXX000157 deschis la ATCPMB, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor si se va prezenta in original.sau prin: ?Scrisoare de garantie? emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sevaprezenta conform Formularului 8Scrisoarea de garantie emisa de societati bancare sau de asigurari trebuie : prezentata in original la deschidere ;sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta ;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit ;sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire ;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie.sa contina parafa vizibila a societatii emitente si semnatura autorizatasa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Conform OUG 34 / 2006 actualizata, art. 278^1(1), in cazul unei contestatii formulate de catre ofertant/ofertanti, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din valoarea GP, 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei din val. est. a contr.Ofertantul care solicita reducerea cuantumului GP cu 50% va prezenta la deschiderea ofertelor o declaratie privind incadrarea in categoria IMM, conform Formularului 10 Declaratia se prezinta in original. 1. Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia.2. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari.3. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 8%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 4% din pretul contractului fara TVA.In cazul nedepunerii garantiei de buna executie in termenul stabilit, Curtea de Conturi a Romaniei va retine garantia de participare constituita in favoarea sa si isi rezerva dreptul de a hotari anularea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Cu tichete ?Rabla 2012? respectiv 1 tichet/autoturism achizitionat- Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea1. Completarea si prezentarea Formularului 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare1. Completarea si prezentarea Formularului 3;
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
2. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare.3. Prezentarea Certificatului fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, valabil pentru ultimul termen de scadenta al obligatiilor de plata anterior depunerii ofertelor, conform prevederilor legale in vigoare.
Nota: a) Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 3
Declaratie privind evitarea conflictului de interese
1. Completarea si prezentarea Formularului 5;
1) Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator se va completa Formularul 5.
Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.
Persoanele cu functie de decizie:
George PUFAN ? Secretar general
Monica MITROI ? DirectorComisia de elaborare a documentatiei
Gheorghe OANA Vicepresedinte
Ioan ANTONVicepresedinte
Carmen STANESCU Consilieri de ConturiDragos NANIS Consilier juridic1.Comisia de evaluare a ofertelor:
Aurelia PASCARUPresedinte
Nicolae CARSTEAMembru
Florentina MARZAMembru
Laura OPREAMembru
Atila DEMEMembruValentina HUBATIMembru de rezerva
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCertificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCertificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
Completarea si prezentarea Formularului 4.Nota: In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - codurile CAEN, similare cu obiectul contractului- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice romane
Autorizatii/atestate/contracte
1. ?Contract de finantare? incheiat in cadrul programului ?Rabla 2012? intre ofertant si Ministerul Mediului si a Padurilor. Se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani se completeaza conform Formularului 6 si se va depune in original.Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: Curs RON/euro
2009 4, 2373
2010 4, 2099
2011 4, 2379
Valorea medie globala a Cifrei de Afaceri
Valoarea medie globala a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati.trebuie sa fie cel putin egala cu3.200.000 lei fara TVA.
Determinarea valoariimedii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Nota
Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
Bilantul contabilBilanturile contabile sau extrasele de bilant la data de 31.12.2010 si 31.12.2011vizate si inregistrate de organele competente se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota : solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazutade legislatia tarii in careeste stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3ani
Declaratie privind lista cuprincipalele furnizari de produse ( autoturisme)/similare efectuate in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala- se vacompleta Formularul 7.
Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari de autoturisme/similare. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de livrare si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost ?duse la bun sfarsit?, se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: sintagma ?duse la bun sfarsit? se inteleg: furnizari receptionate integral saupartial.
Experienta similaraExperienta similara ? ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte, avand ca obiect ?furnizarea de produse (autoturisme)similare?, in valoare totala minima de 1.600.000 lei fara TVA, insotite de recomandari (nu vor fi emise special pentru Curtea de Conturi a Romaniei ) din partea beneficiarilor, semnate si stampilate, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale, toate contractele se vor prezentain copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Prezentare certificat de asigurare a calitatii
Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana, astfel:
1. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalente ale certificatului ISO 9001, cu precizarea ca aceste certificate sa fie emise de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara. Pentru pretul cel mai scazut se acorda punctajul maxim, respectiv 65 de puncte, Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: Pf(n) = (pretminim /pretofertat) x 65, unde Pf(n) - punctajul ofertei financiare evaluate, Pret minim - pretul cel mai mic ofertat, Pret ofertat - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul
2.
Caracteristici pe componente tehnice
35%
Descriere: Cele 35 de pct au fost impartite pe 3 factori de evaluare. F1 - Consum mixt de carburant la 100 km = P1 - 10 pct; F2 - Emisie de CO2 (regim mixt) in g/km = P2 - 5 pct, F3 - Dotari suplimentare: Scaune (fata+spate) incalzite ? P3 - 5 pct, Airbag-uri laterale spate ? P4 - 5 pct, Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire si oglinzi retrovizoare exterioare cu sistem automat antiorbire ? P5 - 5 pct, Frana de stationare electronica cu functie Auto Hold ? P6 - 5 pct. La F1 se acorda 10 pct ptr oferta cu cel mai mic consum mixt de carburantla 100 km, iar pentru ofertele cu un consum mai mare se aplica regula de 3 simpla, La F2 se acorda 5 pct ptr oferta cu emisia cea mai mica de CO2 (regim mixt) in g/km , iar pentru ofertele cu emisii mai mari, pct se va stabili prin regula de 3 simpla. Punctaj total ptr. propunerea tehnica: Pt(n)= P1 + P2+ P3 + P4 + P5 + P6.
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 11:00
Locul: Curtea de Conturi a Romaniei, str. Lev Tolstoi 22-24, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabilirea ofertei castigatoare se va realiza de catre comisia de evaluare in urma stabilirii clasamentului.Va fi declarata oferta castigatoare ofertantul care a obtinut cel mai mare punctaj in cadrul evaluarii ofertelor.Daca vorexista oferte castigatoarecu acelasi punctaj clasate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita in scris fiecarui ofertant in plic sigilat o alta oferta, in termen de 1(una) zi de la finalizarea evaluarii ofertelorOfertantul care a primit o astfel de solicitare va fi obligat sa raspunda in termen de cel mult doua zile, astfel se va considera oferta initiala. Ofertantul nu va avea voie sa faca o alta propunere tehnica, doar modificarea pretului ofertei initiale, care trebuie sa fie mai mica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/ +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer