Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE AUTOTURISME


Anunt de participare numarul 140431/14.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT PENTRU CONTROLUL IN TRANSPORTUL RUTIER
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, intrare poarta G, parter, la Registratura ISCTRAtentie! A nu se confunda cu Registratura Ministerului Transporturilor., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: ROXANA MARIA DOVLEAC, Tel. +40 751193738, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica pentru controlul in transportuul rutier
Activitate (activitati)
Altele: controlul in transportul rutier
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE AUTOTURISME
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul de Stat pentru Controlul in Transporturile Rutiere
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania,
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de autoturisme pentru activitatea de control in trafic desfasurata de I.S.C.T.R.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111100-9 - Breakuri (Rev.2)
34111200-0-Berline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 ? Autoturisme tip break
Cantitate - 42 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 2898000 RON
Lotul 2 ? Autoturisme tip berlina
Cantitate - 3 bucati.
Valoarea estimata fara TVA: 207000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 3, 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 - Garantia de participare va fi in cuantum de 50000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Valoarea care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278¹ din OUG 34/2006 va fi de 6678 lei.Lotul 2 - Garantia de participare va fi in cuantum de 4000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Valoarea care se va retine din garantia de participare in conditiile art.278¹ din OUG 34/2006 va fi de 2070 lei.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006 in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) tinand cont si de prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Completarea Formularului 1 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Formularul 1 va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006
Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si
finalizarea procedurii de atribuire a contractului de furnizare autoturisme sunt:
Inspector de stat Sef -Gabriel Adrian STEFANESCU, Sef Serviciul Administrativ -Radu BOBOS, Sef serviciul juridic- Lucica BOTA, Sef Serviciul Monitorizare si Control - Catalin KRITIKOS
comisie de evaluare: Presedinte: Radu BOBOS ? Sef Serviciul Administrativ, cu drept de vot;Membrii: Roxana DOVLEAC -Economist Serviciul Achizitii Publice;Lucica BOTA- Sef Serviciul Juridic;Catalin KRITIKOS ? Sef Serviciul Monitorizare si Control;Mihai MANEA ? Inspector.
membrii de rezerva ai comisiei de evaluare: Daniela STOICAN ? Economist Serviciul Administrativ;Corina DULGHERU ? Jurist Serviciul Juridic;Iulia BABOS ? Inspector;Maria STEFAN - Inspector, membrii Consiliului de Conducere: Presedinte: Gabriel Adrian STEFANESCU;Membrii: Laszlo Sajtos;Rusanovschi Valentin;Jelea Bogdan;Bizinchie Adrian
Cerinta nr. 4
Declaratii privind calitatea de participant la procedura
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 4? Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr.5Certificat de participare la licitatia deschisa cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010. - Formularul nr.5 Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane
a) Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in cazul in care s-a prezentat , ,copie conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in
conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 2898000 lei
Lotul 2
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 207000 lei.
Se va completa Formularul nr. 6.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 ? Pentru fiecare lot in parte Lista a principalelor livrari de produse similare (autoturisme - breakuri sau berline) ce fac obiectul achizitiei in ultimii 3 ani.Livrarile similare vor fi insotite de urmatoarele documente ce pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului:
-copie dupa contracte de furnizare ? minim un contract;
-recomandari din partea beneficiarilor ? minim o recomandare.
Continuare cerinta 2- Recomandarile aferente livrarilor efectuate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului si pagina finala cu semnaturi. In cazul in care, beneficiarul este un
client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei ecomandari/certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Se va completa Formularul nr. 7
Cerinta nr. 2 ? Pentru fiecare lot in parte
Se vor prezenta fisele de omologare care sa ateste conformitatea produselor, pentru marca si modelul de autoturisme pentru care se depune oferta, emise de organisme tehnice specializate recunoscute la nivel national (Registrul Auto Roman) sau in Uniunea Europeana.
Se vor prezenta fisele de omologare in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului
Cerinta nr. 3 ? Pentru fiecare lot in parte
Se vor prezenta pliante, cataloage, brosuri, pentru marca si modelul de autoturisme pentru care se depune oferta
Se vor prezenta pliante, cataloage, brosuri in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor fi cele oficiale ale producatorului autoturismelor.
Ofertantul trebuie sa fie atestat conform grupei de standardizare ISO 9001:2008 ? pentru Sistemul Managementul al Calitatii sau echivalent. Nu se accepta declaratii prin care se atesta ca operatorii economici sunt in curs de auditare in vederea obtinerii certificatului solicitat mai sus sau a celor echivalente.
Se vor prezenta certificate doveditoare copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP ca sa poata participa la etapa finala de licitatie electronica. Invitatiile de participare la faza finala de licitatie electronica vor fi trimise operatorilor economici care au avut oferte admisibile, prin intermediul SEAP, inainte cu 2 zile lucratoare de data cand va avea loc licitatia electronica. Faza finala a licitatiei: o singura runda de una zi. Elementul ofertei ce face obiectul procesului de ofertare in sistem electronic: valoarea totala in lei fara TVA a fiecarui lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 12:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: Bd-ul Dinicu Golescu, nr 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma clasamentului intocmit dupa etapa finala de licitatie electronica conform criteriului de atribuire ?oferta cu pretul cel mai scazut?, se constata existenta a doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, clasate pe locul I (respectiv cu pretul cel mai scazut), pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bld. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 374930814, Email: [email protected], Fax: +40 213116680, Adresa internet (URL): www.isctr.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer