Licitatie Publica - Contract de furnizare autoturisme de teren
Anunt de participare numarul 129855/07.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia silvica Vaslui, Tel. 0235-361437, In atentia: ing. Epure Paul, Email: [email protected], Fax: 0235-361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare autoturisme de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr. 61, municipiu Vaslui, jud. Vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a 4 buc. autoturisme de teren in conditiile ord. 772/2011 al MAPPM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 buc. autoturisme de teren
Valoarea estimata fara TVA: 221, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4431 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului atribuit, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de productie , inclus valoarea a cate unui voucher pe fiecare autoturism, conf. prevederi ord. 772/2011. Plata cu OP la 60 de zile dupa livrare, receptionare si facturare produse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formulare:
-Informatii generale
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator emis de ORC
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil depus
-Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in valoare medie pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 443160 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind experienta similara
-Informatii privind asigurarea cu personal
-Acord de asociere
-Acord de subcontractare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Livrari de produse similare in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 221580 lei .Informatii referitoare la personalul a carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru a asigura certificarea calitatii produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6964 din 23.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2011 12:00
Locul: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau reprezentantii imputerniciti, cu delegatie semnata si stampilata de reprezentantul legal
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui-compartiment juridic
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. 0235-361437, Email: [email protected], Fax: 0235-361437
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 08:55