Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare autovehicul de teren


Anunt de participare numarul 140797/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Adresa postala: str. Closca nr.13, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500040, Romania, Punct(e) de contact: ICAS Statiunea Brasov, Tel. +40 268419936, In atentia: Popa Marius, Email: [email protected], Fax: +40 268415338, Adresa internet (URL): www.icas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura - Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare autovehicul de teren
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice ? Statiunea Brasov, str. Closca nr.13, Localitatea: Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui autovehicul de teren
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un autovehicul de teren
Valoarea estimata fara TVA: 72, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va depune garantie de participare in cuantum de 1000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractantesau -ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca nr. cont: RO56RZBR0000060000740368 deschis la Raiffeisen Bank Agentia Piata Sfatului Brasov, sau la caseria ICAS Brasov.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR de la data depunerii ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS Mediu, Axa 4, SMIS-CSNR 17655, Contractul de cercetare nr. 43/26.06.2012 - "Monitorizarea starii de conservare a speciilor comunitare de mamifere din Romania"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?
- prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura"
- prezentare formular ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006"
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare? Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Giurgiu Ioan ? Sef Sectie
Comisia de evaluare oferte:
Ionescu Georgeta ? PresedintePopa Marius ? MembruJurj Ramon ? MembruCotovelea Ancuta ? MembruSirbu George ? MembruCertificate de atestare fiscala (origina sau copii conform cu originalul) care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteler din care sa reiasa situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele Prezentare Certificat Constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data depunerii ofertelor.
Certificatul constatator poate fi prezentat in oricare din formele original sau copie legalizata, acesta trebuie sa cuprinda informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundat comercializarea produselor a caror achizitionare se urmareste.
Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)
- Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004. Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)
- Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
i)Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are
posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
ii)Se va completa o lista cu unitatile service autorizate RAR care poate asigura mentenanta modelului de autoutilitare ofertat.Lista va cuprinde obligatoriu date de identificare si contact.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VNT/02/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.12.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2012 12:00
Locul: ICAS Brasov, str. Closca nr.13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1-2 persoane/ ofertant pe baza imputernicirii si copiei CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS Mediu, Axa 4, SMIS-CSNR 17655, Contractul de cercetare nr. 43/26.06.2012 - "Monitorizarea starii de conservare a speciilor comunitare de mamifere din Romania"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considere vatamata de un act al autoritatii contractante, se poate adresa Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii si/sau recunoasterii dreptului pretins conform prevederilor art 2752 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Institutului de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Eroilor, nr. 128, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 213503245, Email: [email protected], Fax: +40 213503245, Adresa internet (URL): www.icas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer