Licitatie Publica - contract de furnizare av? ca obiect livrarea de «power-metre digitale portabile cu accesorii: senzori de putere (directionali, de banda larga si terminali) si cuplori directionali de banda larga» (cod CPV: 38341300-0)
Anunt de participare numarul 100485/21.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. + 40372845399; +40372845341, In atentia: Mariana Ursu; Mariana Gheata, Email: [email protected]; [email protected], Fax: +4 0372845402 sau +4 0372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare av? ca obiect livrarea de «power-metre digitale portabile cu accesorii: senzori de putere (directionali, de banda larga si terminali) si cuplori directionali de banda larga» (cod CPV: 38341300-0)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANCOM din Strada Lucian Blaga, Nr. 4, Bloc M 110, Tronson 1, Sector 3, Cod postal 031071, Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20(douazeci) bucati de «power-metre digitale portabile cu accesorii: senzori de putere (directionali, de banda larga si terminali) si cuplori directionali de banda larga»
Valoarea estimata fara TVA: 882, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita constituirea garantiei de participare: 8.820, 00 lei si a garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare ?Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-pt.persoane juridice/fizice rom?: copie legalizata sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 08.06.2010, sau,
-pt.persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse ?limba rom? si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca forma de ?egistrare ca persoana fizica/juridica sau de ?egistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa includa persoanele care reprezinta entitatea ?relatiile cu tertii, ?conformitate cu prevederile legale din tara ?care ofertantul este rezident si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Documente edificatoare, ?copie sau original, ?otite de traducere autorizata ?limba rom?na (daca este cazul), care sa-i ateste dreptul de a comercializa produse de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire si pentru care a depus oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/UM/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2010 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2010 11:00
Locul: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor in baza unor ?uterniciri scrise
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
SECTIA de CONTENCIOS ADMINISTRATIV si FISCAL a TRIBUNALULUI BUCURESTI
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +4 021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: +4 021.408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/ DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +4 0372 845 257, Email: [email protected], Fax: +4 0372 845 402 sau +4 0372 845 406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 11:10