Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect achizitia de produse software pentru sisteme de operare (cod CPV: 48624000-8), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2 ? Caietul de sarcini


Anunt de participare numarul 111556/20.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii, Tel. +40 372845341 sau +40 372845399, In atentia:  Mariana Gheata sau Mariana Ursu, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  +40 372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect achizitia de produse software pentru sisteme de operare (cod CPV: 48624000-8), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2 ? Caietul de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Inchiriere
Locul principal de livrare: Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare avand ca obiect achizitia de produse software pentru sisteme de operare (cod CPV: 48624000-8) prin inchiriere pentru o perioada de 3(trei) ani, cu optiune de cumparare, precum si prestarea de servicii auxiliare si servicii de suport tehnic, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2 ? Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48624000-8 - Pachete software pentru sisteme de operare pentru computere personale (PC) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produse software pentru sisteme de operare (cod CPV: 48624000-8) pentru care se transmite dreptul total de utilizare pentru o perioada de 3(trei) ani, prin inchiriere cu optiune de cumparare, in configuratia, cantitatea si conditiile prevazute in Sectiunea 2 ? Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 489, 153.26EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- se solicita constituirea garantiei de participare: 63.840, 00 lei sau 14.891, 54 Euro si a garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea (Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Anexa nr.2).Conform pct.IV.2.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -pt.persoane juridice/fizice romane: copie legalizata sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 17.12.2010, sau, -pt.persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa includa persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3. de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire ofertantul va prezenta: - Declaratie/lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani (Anexa nr.3) in care enumera unul/mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri in valoare, fara TVA, de cel putin 6.384.000, 00 Lei sau 1.489.153, 26 Euro, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor; a se mentiona max. 4 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu cea mentionata mai sus;
- Documente care sa-i certifice competentele profesionale in domeniu:
a) Gold Partner Licensing Solutions (License Delivery si Software Asset Management);
b) Gold Partner Security Solutions- Gold Partner Learning Solutions;
c) Gold Partner Network Infrastructure Solutions;
d) Gold Partner Desktop Platform;
-Documente care sa ateste ca este autorizat ca Large Account Reseller de catre producatorul tehnologiei;
- Declaratie pe proprie raspundere reprezentant legal(Anexa nr.4) cu informatii referitoare la personalul de specialitate + obligatoriuCV-uri persoanenominalizate (lb. romana sau traducere traducator autorizat) + declaratie de disponibilitate fiecare persoana nominalizata (Anexa nr.5).Din CV-uri trebuie sa rezulte ca cel putin o persoana avand calitatea de manager tehnic de cont detine cel putin 3(trei) dintre certificarile de mai jos: i. Consultant certificat in licentiere (Microsoft Certified Professional);ii. Consultant certificat MCSE Security (Microsoft Certified Systems Engineer);iii. Consultant certificat MCSA Security (Microsoft Certified Systems Administrator);iv. Consultant certificat MCTSActive Directory (Microsoft Certified Technology Specialist;v. Consultant certificat MCT (Microsoft Certified Trainer).-copie diplomele/certificarile emise de producatorul produselor software ofertate.NOTA: Cerintele, enumerate mai sus, sunt formulate pentru varianta Microsoft EAS, dar, toate formularile vizeaza intocmai orice alta solutie echivalenta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vezi pct.III.Sectiunea 1- Documentatia de atribuire-participa numai OPERATORII ECONOMICI INREGISTRATI IN S.E.A.P. altfel OFERTA DEPUSA NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE(vezi? www.anrmap.ro).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9/UM/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S78-116209 din 22.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
SECTIA de CONTENCIOS ADMINISTRATIV si FISCAL a TRIBUNALULUI BUCURESTI
Adresa postala:  Adresa: B-dul Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. +40 21 408 36 00, Email:  [email protected], Fax:  +40 21 408 37 00, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala:  Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Tel. +40 372 845 257, Email:  [email protected], Fax:  +40 372 845 402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer