Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea unei platforme informatice pentru masurarea calitatii serviciului de acces la Internet si prestarea serviciilor aferente (cod CPV: 30211300-4), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazu


Anunt de participare numarul 147039/08.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 372845341-396, In atentia: Mariana GHEATA, Gratiela MARIN, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea unei platforme informatice pentru masurarea calitatii serviciului de acces la Internet si prestarea serviciilor aferente (cod CPV: 30211300-4), conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Caietului de sarcini-Sectiunea 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect furnizarea si implementarea unei platforme informatice pentru masurarea calitatii serviciului de acces la internet, prin livrarea de echipamente hardware si software si prestarea serviciilor aferente, conform configuratiei si cerintelor minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
72000000-5-Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
80533000-9-Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile si tipurile de produse si servicii ce se doresc a fi achizitionate in vederea implementarii platformei informatice pentru masurarea calitatii serviciului de acces la Internet sunt detaliate in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 185, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantum: 43.700, 00 lei ii.Mod constituire: conf. prev. art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, prin: a)virament bancar in favoarea. ANCOM, CIF: 14751237 -pt. Pers. juridice/fizice romane-plati in Lei, in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trez Operativa a Mun. Bucuresti, -pt.Pers.juridice/fizice straine- plati in Euro, in cont nr.RO86RNCB0082044181470003, deschis la BCR? Sucursala Unirii, sau b)instrum. de garantare.iii.Instrum. de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM (AC) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si tb. prezentat, in original, in conf. Anexa nr. 8 din Sect. 4: Formulare. In cazul in care instrum. de garantare nu este redactat in lb. romana, acesta tb. insotit de o copie tradusa in lb. romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: Instrum. de garantare prezentat tb. sa cuprinda obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 8 la lit. a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct.vi de mai jos. iv.Perioada de valab.: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.v.Dovada constituirii garantiei de particip. tb. prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi.In cazul in care dovada constituirii garantiei de particip nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite ptr. deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valab. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conf. art. 33 alin.(3) lit. b) coroborate cu prev. art.36alin.(1) lit.a) din H.G. nr. 925/2006.vii.AC are obligatia de a retine garantia de particip. a contestatorului in cond. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul ce se va retine conf. alin.(1)lit.b) din art.mentionat este de 5.965, 00 Lei.viii.Ptr o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. i.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii.Modul de constituire: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conf. cu modelul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare. iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conf. cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de acceptanta finala a platformei informatice, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta, in original, formularul din Anexa nr. 12 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marius Catalin MARINESCU, presedinte; Eduard LOVIN Director Executiv, DER; Florin Adrian DRAGOMIR, sef departament, DRT, DER; Costin MASILIEV, sef serviciu, SSCE, DRT, DER; Constantin Radu DINU, expert SSCE, DRT, DER; Virgilius Traian STANCIULESCU sef BARI, DR Timis; Puiu Lucian CHITU, sef departament IT; Ovidiu Florin TABARA, sef departament, DA; Bogdan MARGINEANU, sef SJA, DA; Veaceslav ZAPOROJANU, consilier juridic, SJA; Daniela Ioana MOHORA, consilier juridic, SJA; Florica Mariana GHEATA sef serviciu, Investitii, DA; Carmen Gratiela MARIN, Expert, Serviciu Investitii, DA; Stoian Paula Expert, Serviciu Investitii, DA; Mariana URSU Expert, Serviciu Investitii, DA; Ecaterina-Simona HERVIEUX Expert, Serviciu Investitii, DA; Elena TURCATA, Expert, Serviciu Investitii, DA; Ion DINCA, Referent de specialitate, Serviciul Investitii, DA, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRARE:
- Pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa contina cel putin urmatoarele informatii cu privire la:
a) obiectul de activitate al ofertantului;
b) starea ofertantului;
c) persoanele care reprezinta ofertantul in relatia cu tertii.
Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus in original/copie legalizata.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.- Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, documentele prezentate trebuie sa contina informatii cu privire la obiectul de activitate si starea ofertantului.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MEDIA CIFREI DE AFACERI GLOBALE REALIZATA IN ULTIMII 3 (TREI) ANI
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale a ofertantului realizata in ultimii 3 (ani) sa fie de cel putin 4.370.000, 00 Lei sau echivalent valuta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind media cifreide afaceri globale realizata in ultimii 3 (trei) ani, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare.Pentru conversia lei/valuta, ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR corespunzator anilor pentru care se face dovada indeplinirii acestei cerinte de calificare.In cazul unei oferte comune, cerinta de calificare cu privire la media cifrei de afaceri globale realizata in ultimii 3 (trei) ani se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 186 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARA
Cerinta:
Se solicita prezentarea de informatii cu privire laprincipalele livrari de produse, efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca in ultimii 3 (trei) ani a efectuat livrari de platforme informatice, in baza unuia sau mai multor contracte a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 2.180.000, 00 Lei, fara TVA sau echivalent valuta.Platformele informatice livrate prevazute mai sus, trebuie sa contina cel putin urmatoarele module cu aplicatii: interfata publica web, baza de date, aplicatii dedicate ce functioneza in timp real si solutii hardware de asigurare a disponibilitatii platformei similare celor care fac obiectul achizitiei publice.
B. PERSONAL RESPONSABIL CU INDEPLINIREA CONTRACTULUICerinte:
Se solicita prezentarea de informatii cu privire la persoanele responsabile cu indeplinirea contractului de achizitie publica in conformitate cu cele prevazute mai jos.Pentru fiecare persoana nominalizata se va prezenta declaratie de disponibilitate, semnata de persoana respectiva, diplome, certificate, CV-uri si documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor minime obligatorii mentionate mai jos aferente pozitiei respective.
In cadrul echipei de proiect o persoana nominalizata poate indeplini cel mult 2 (doua) roluri.Un membru al echipei de proiect poate fi inlocuit pe parcursul derularii contractului doar cu acceptul prealabil exprimat in scris al autoritatii contractante si numai in conditiile in care persoana/persoanele propusa/propuse indeplineste/indepliniesc cerintele de calificare la nivelul celor prezentate de ofertant in cadrul ofertei.
Echipa de proiect propusa de ofertant trebuie sa aiba in componenta cel putin:
1. Project Manager care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a. sa detina o certificare ca Project Manager, certificare tip PMP, IPMA sau echivalent (certificat/diploma de PM acordata de structuri acreditate din tara sau strainatate);
b.sa aiba minim 36 luni de experienta in domeniul implementarii proiectelor de sisteme informatice integrate.2. Arhitect solutie IT care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a. sa aiba studii superioare in domeniul IT&C;
b. sa fi participat la minim un proiect ce a vizat furnizarea de servicii de analiza si/sau proiectare de sisteme informatice.3. Expert servere si comunicatii care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a.sa aiba studii superioare in domeniul IT&C;
b. sa detina certificate/abilitari/sau alte documente emise de entitati juridice, prin care probeaza/atesta/confirma competentele acestuia pentru instalare/instruire/asistenta tehnica/ pentru echipamentele server si de comunicatie ofertate, in conformitate cu standardele cerute de producator
c.sa fi participat la minim un proiect de implementare a unor solutii de infrastructura IT de tipul celei ofertate.4. Expert baze de date care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a. sa aiba studii superioare in domeniul IT&C;
b. sa detina certificare in domeniul bazei de date utilizate de solutia software ofertata care sa ateste instruirea acestuia in folosirea bazei de date ofertate la standardele cerute de producator;
c. sa fi participat la minim un proiect de implementare a unui sistem de gestiune a bazelor de date de tipul celui ofertat.5. Analist aplicatii software care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a. sa aiba studii superioare in domeniul IT&C;
b. sa fi participat la minim un proiect privind dezvoltarea de aplicatii software pe tehnologia pe care se va dezvolta aplicatia ofertata, inclusiv activitati de web design pentru aplicatii de tip portal.6. Expert securitate IT care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a. sa aiba studii superioare in domeniul IT&C;
b. sa detina certificare care sa ateste instruirea acestuia in folosirea aplicatiilor de securitate incluse in solutia ofertata la standardele cerute de producator;
c. sa fi participat la minim un proiect privind implementarea de solutii de securitate de tipul celei ofertate.
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesar(e) pentru evaluarea cerintelor mentionate (dupa caz):
SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATIICerinta: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se prezinta: in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare ? Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise saucontrasemnate de beneficiariicontractului/contractelor mentionat/e in formular care sa contina informatii din care sa rezulte datele mentionate in lista si faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.NOTE: 1.Certificatele/documentele respective, trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.3. In cazul unei oferte comune, cerinta de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.Se prezinta: in original, Declaratie privind persoanele responsabile de indeplinirea contractului, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotita in mod obligatoriu de declaratii de disponibilitate, diplome, certificate, CV-uri si documente suport.1.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate (pentru pct. a), CV si documente suport conform Instructiunilor nr. 1/2013 emise de ANRMAP (pentru pct. b) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.2.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de diploma (pentru pct. a), CV si documente suport conform Instructiunilor nr. 1/2013 emise de ANRMAP (pentru pct. b) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.3.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de diploma (pentru pct. a), certificate/abilitari/sau alte documente emise de entitati juridice (pentru pct. b), CV si documente suport conform Instructiunilor nr. 1/2013 emise de ANRMAP (pentru pct. c), din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.4.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de diploma (pentru pct. a), certificat (pentru pct. b), CV si documente suport conform Instructiunilor nr. 1/2013 emise de ANRMAP(pentru pct. c), din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.5.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de diploma (pentru pct. a), CV si documente suport conform Instructiunilor nr. 1/2013 emise de ANRMAP (pentru pct. b), din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.6.Se prezinta: in original, formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de diploma (pentru pct. a), certificat (pentru pct. b), CV si documente suport conform Instructiunilor nr. 1/2013 emise de ANRMAP(pentru pct. c), in care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si, in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.NOTE: 1. Certificatele, diplomele, CV-urile si documentele suport trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul are obligatia de a prezenta certificatele in original.2. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul responsabil de indeplinirea contractului se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinireSe prezinta: documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Consum energetic total maxim al echipamentelor ofertate incentrul de gazduire
12%
Descriere: Consumul energetic total maxim al echipamentelor ofertate va fi exprimat in W (Watt) conform valorii puterii maxime a sursei de alimentare mentionate in fisa tehnica a echipamentelor. Vor fi insumate valorile corespunzatoare pentru toate echipamentele ofertate, cu exceptia celor doua statii de lucru si a imprimantei.Ofertele in care consumul echipamentelor ofertate depaseste valoarea maxima precizata in caietul de sarcini (9000 W), vor fi declarate neconforme.
3.
Spatiu total ocupat in rack de echipamentele ofertate in centrul de gazduire
12%
Descriere: Spatiul total ocupat in rack de echipamentele ofertate in centrul de gazduire va fi exprimat in U (Rack Units) conform dimensiunilor mentionate in fisa tehnica a echipamentelor ofertate. Vor fi insumate valorile corespunzatoare pentru toate echipamentele ofertate cu exceptia celor doua statii de lucru si a imprimantei.
4.
Memorie router
6%
Descriere: Conform prevederilor caietului de sarcini, sistemul de acces internet ? router trebuie sa aiba memorie de minim 2GB DRAM.
5.
Memorie DDR3 servere
6%
Descriere: Conform prevederilor caietului de sarcini, sistemele de servere trebuie sa aiba memorie minima 16GB 1333MHz ECC DDR3, memory mirroring cu posibilitate de extindere la 192 GB si minim 8 sloturi libere de memorie.
6.
Perioada de garantie si suport
4%
Descriere: Conform prevederilor caietului de sarcini, se va asigura o perioada de garantie si suport de minim 36 (treizecisisase) de luni de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de acceptanta finala a platformei informatice. Vor fi luate in considerare doar perioadele de garantie si suport ofertate care sunt mai mari decat perioada minima de 36 de luni solicitata in caietul de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2mcg13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2013 11:00
Locul: Sediul Central al ANCOMdin Mun. Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr.2, Sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, in baza imputernicirilor scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare. Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca e cazul.B. Orice oferta valabila pt o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia. In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conf. pct.IV.2.1): 1.Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea descrescatoare a punctajelor acordate.2.In situatia in care punctajele acordate ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va atribui contractul ofertantului care are pretul total cel mai scazut in Lei, fara TVA.3.In situatia in care punctajele acordate si preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, ale ofertelor clasate pe primul loc sunt egale, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut in Lei, fara TVA.E. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 2562 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer