Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 5 (cinci) analizoare spectru TV digital, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.


Anunt de participare numarul 132093/15.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +4 0372845.397; +40372845341, In atentia: Simona FLOREA, Mariana GHEATA, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 5 (cinci) analizoare spectru TV digital, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANCOM, situat in Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea a 5 (cinci) analizoare spectru TV digital, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433300-2 - Analizoare de spectru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 (cinci) bucatianalizoare spectru TV digital, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 105, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 40.000, 00lei, valabila cel putin pana la data de 25.05.2012.Garantia de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: din venituri proprii. Plata se va efectua prin OP, in contul de trezorerie al furnizorului, in perioada 24-30/31 a lunii. Nu se admite efectuarea de plati in avans sau partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;Persoane juridice/fizice romane: original /copie legalizata/copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 16.01.2012
Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prin lista, . ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia/mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3 ani livrari de produse similare celor care fac obiectul procedurii si a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 2.000.000, 00 Lei, fara TVA.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de scrisori de recomandare/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii livrarilor de produse din contractul/contractele mentionat/e in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare: pretul, numarul de runde: 1 (una) runda, licitatia electronica va incepe la 3 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, durata rundei: 2 zile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7/sf/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S44-072432 din 04.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.05.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2012 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, Sector 3, Cod postal 030925, Strada Delea Noua, Nr. 2, Etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 06.02.2012. Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 09.02.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/ DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +4 0372 845 339, Email: [email protected], Fax: : +4 0372 845 402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer