Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente de tehnica de calcul, respectiv: 78 bucati calculatoare portabile (cod CPV: 30213100-6), 128 bucati calculatoare Desktop (cod CPV: 30213300-8), 92 bucati UPS-uri 1000 VA (cod CPV: 311540


Anunt de participare numarul 67677/31.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Comunicatii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii/Serviciul Investitii, Tel.0372 845 341, In atentia: Mariana Gheata tel.0732005261 sau Mariana Ursu tel.0732005264, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0372 845 402, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
reglementare in comunicatii si IT
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea de echipamente de tehnica de calcul, respectiv: 78 bucati calculatoare portabile (cod CPV: 30213100-6), 128 bucati calculatoare Desktop (cod CPV: 30213300-8), 92 bucati UPS-uri 1000 VA (cod CPV: 31154000-0), 6 bucati monitoare LCD (cod CPV: 32323100-4) si 5 bucati servere aplicatii baze de date (cod CPV: 48820000-2), in conformitate cu prevederile Sectiunii 2 - Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal:
030925, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
echipamente de tehnica de calcul, in conformitate cu prevederile Sectiunii 2 - Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire anexata electronic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
31154000-0-Surse de alimentare electrica continua (Rev.2)
32323100-4-Monitoare video color (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
78 (saptezecisiopt) bucati calculatoare portabile (cod CPV: 30213100-6), 128 (osutadouazecisiopt) bucati calculatoare Desktop (cod CPV: 30213300-8), 92 (nouazecisidoua) bucati UPS-uri 1000 VA (cod CPV: 31154000-0), 6 (sase) bucati monitoare LCD (cod CPV: 32323100-4), 5 (cinci) bucati servere aplicatii baze de date (cod CPV: 48820000-2), in conformitate cu cerintele minime obligatorii solicitate in Sectiunea 2 Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 835, 858RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantiei participare: 36.715 lei;
-garantiei buna executie: 10 % din pret total contract, fara TVA;
-garantie ref. la garantia acordata produselor: 5% din pret total contract, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Anexa nr.2).Conform pct.IV.2.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire:
-pt.persoane juridice romane: copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 14.11.2008 sau,
-pt.persoane fizice romane: copie, autorizatia de functionare/alte echivalente sau,
-pt.persoane juridice/fizice straine: copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani este de cel putin 1.450.000 Euro(Anexa nr.3).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.4.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani 1 (un) contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri si a carui valoare fara TVA este mai mare sau egala cu 145.000, 00 Euro sau echivalent 543.750, 00 lei(Anexa nr.4).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-VEZI pct. III/Sectiunea 1 din Documentatia atribuire-OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P. altfel OFERTA DEPUSA NU VA PUTEA FI LUATA IN CONSIDERARE (vezi www.anrmap.ro)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14/UM/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S25-033017 din 06.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 10:00
Locul: Directia Achizitii/Serviciul Investitii, 030925 Bucuresti, Sector 3, Strada Delea Noua, Nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza prezentarii unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL/ Sectiunea a VIII a de Contecios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021.319.51.80-1, Email: [email protected], Fax: +4 021.319.51.76, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU COMUNICATII (ANC)/ Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.+4 0372 845 239, Email: [email protected], Fax: +4 0372 845 402, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer