Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Antene de receptie TV cu suport magnetic in banda 20 MHz-3GHz», in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, din Documentatia de atribuire.


Anunt de participare numarul 55135/11.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.14, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: sediul ANRCTI din Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Bucuresti, Cod postal: 020976 sau o alta adresa din Bucuresti care va fi comunicata in cursul derularii procedurii de atribuire, Tel.+4 021.30.52.858, In atentia: Serviciului Investitii/Directia Achizitii/persoana contact-Mariana Ursu, Email: [email protected], Fax: +4 021.30.52.863, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro/ www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
reglementare in comunicatii si IT
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea de Antene de receptie TV cu suport magnetic in banda 20 MHz-3GHz», in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, din Documentatia de atribuire.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ANRCTI din Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Cod postal: 020976, Bucuresti, sau la o alta adresa din Bucuresti care va fi comunicata in cursul derularii contractului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
33 (treizecisitrei) bucati de Antene de receptie TV cu suport magnetic in banda 20 MHz-3GHz» (cod CPV: 32324400-4), in conformitate cu cerintele minimale obligatorii solicitate in Sectiunea a 2-a Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire, anexata electronic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32324400-4 - Antene de televiziune (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
33 (treizecisitrei) bucati de Antene de receptie TV cu suport magnetic in banda 20 MHz-3GHz»
Valoarea estimata fara TVA: 800, 735RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita: garantie de participare de 8.007, 35 lei- pct.V.3.din Sectiunea a1-a/ Documentatia de atribuire siscrisoare de garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin plata, pe baza facturii emise de furnizor, in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf.pct. IV. CRITERII DE CALIFICARE de la Sectiunea a 1-a din Documentatia de atribuire,
anexata electronic: -Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Anexa nr.2);si
-pt. persoane juridice romane- copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 02.07.2008, sau-pt. persoane fizice romane- copie, autorizatia de functionare/alte echivalente, sau-pt. persoane juridice/fizice straine- copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf. pct.IV. CRITERII DE CALIFICARE de la Sectiunea a 1-a din Documentatia de atribuire, anexata electronic:
-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani (Anexa nr.3) insotita in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale;
-autorizare (copie sau original, documente edificatoare, traduse in limba romana-daca este cazul-, care sa-i ateste dreptul de a comercializa produse de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire si pentru care a depus oferta)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul total al ofertei, fara TVA (in RON)
90%
Descriere:
2.
Perioada de garantie (in luni)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/UM/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2008 11:00
Locul: Str.Italiana, nr.22, Sector 2, Buc. sau o alta adresa din Buc. care va fi comunicata ulterior
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA de APEL, Sectiunea a VIII a de Contecios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, Nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: +4 021.319.51.80
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL de SOLUTIONARE a CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii/Directia Achizitii
Adresa postala: Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2 sau o alta adresa din Bucuresti care va fi comunicata in cursul derularii procedurii de atribuire, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.+4 021.303.29.78, Email: [email protected], Fax: +4 021.305.28.63, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer