Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de aparate pentru masurarea densitatii de putere a campului electromagnetic (cod CPV: 38424000-3), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.


Anunt de participare numarul 141383/05.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 732005261/ +40 732005273/ +40 372845341/ +40 372845621, In atentia: Mariana Gheata, Elena TURCATA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402/599, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de aparate pentru masurarea densitatii de putere a campului electromagnetic (cod CPV: 38424000-3), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, cod postal: 030925.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de aparate pentru masurarea densitatii de putere a campului electromagnetic (cod CPV: 38424000-3)- 5 (cinci) bucati, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38424000-3 - Echipament de masurare si de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 (cinci) bucati aparate pentru masurarea densitatii de putere a campului electromagnetic (cod CPV: 38424000-3), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 180, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i.Cuantum de 11.808, 50 Lei sau echivalent in alta valuta la cursul Leu/valuta respectiva, comunicat de BNR si valabil cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. ii.Mod constituire: a)virament bancar in cont RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun.Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 sau b)instrument de garantare. iii.Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr.9 din Sectiunea 4: Formulare. In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat. Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru)situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr.9 din Sectiunea 4 la lit. a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct.vi. de mai jos. iv.Valabilitate: cel putin 100(unasuta)zile de la data limita de primire a ofertelor. v.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. vi.In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand valabilitatea prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa. vii.AC are dreptul de a retine din garantia de participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine este de 4.960, 85 Lei(art.278^1 alin.(1)lit.b)din O.U.G. nr.34/2006). i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a procesului-verbal de receptie cantitativa si calitativa a tuturor produselor, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in original formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare, dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin Nicolae POPA, Director Executiv - Directia Executiva Monitorizare si Control; Marian Luiz-Mircea ANGHELUTA, Sef Serviciu- Serviciul Coordonare Monitorizare/Directia Executiva Monitorizare si Control; Cristian UNGUREANU, Expert- Serviciul Coordonare Monitorizare/Directia Executiva Monitorizare si Control; Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament - Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu - Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii; Elena TURCATA, Expert - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii. Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRARE:
- pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.Nota:
1. Ofertantii trebuie sa declare ca informatiile din cuprinsul certificatului constatator/extras de registru sunt valabile la data limita pentru depunerea ofertelor, prin inscrierea acestei mentiuni pe documentul depus sau prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere in acest sens.2. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus, in original/copie legalizata.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA
Se solicita prezentarea de informatii cu privire laprincipalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza unuia sau mai multor contracte, a efectuat in ultimii 3 (trei) ani livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei publice si a carui/a caror valoare cumulata este de cel putin 1.100.000, 00 Lei, fara TVA.
Modalitatea de indeplinire: Se prezinta in original, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare, insotit in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate in formular.
NOTE:
1.Certificatele/documentele de mai sus, trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara P1 - punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul total al ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 50 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P1(n)= (pretminim/pret(n)) x 50.
2.
Valoarea minima abenzii de rezolutie la -3 dB (RBW)
4%
Descriere: P2 ? punctajul pentru valoarea minima abenzii de rezolutie (RBW) se acorda astfel: P2(n)= (10 ? Valoarea oferita) / (10 ? Valoarea minima oferita) x 4 .Unitatea de masura folosita: Hz .
3.
Valoarea maxima a benzii de rezolutie la -3 dB (RBW)
4%
Descriere: P3 ? punctajul pentru valoarea maxima a benzii de rezolutie(RBW) se acorda astfel: P3(n)= (Valoarea oferita - 20) / (Valoarea maxima oferita - 20) x 4. Unitatea de masura folosita: MHz
4.
Nivelul maxim al puterii de RF aplicat la intrare
6%
Descriere: P4 ? punctajul pentru nivelul maxim al puterii de RF aplicat la intrare se acorda astfel: P4(n)= (Valoarea oferita - 27) / (Valoarea maxima oferita - 27) x 6.Unitatea de masura folosita: dBm
5.
Incertitudinea de masurare a nivelului puterii de RF(valoare absoluta)
5%
Descriere: P5 ? punctajul pentru incertitudinea de masurare a nivelului se acorda astfel: P5(n)= (1, 3 ? |Valoarea oferita|) / (1, 3 ? |Valoarea minima oferita|) x 5.Unitatea de masura folosita: dB
6.
Atenuarea de RF
4%
Descriere: P6 ? punctajul pentru atenuarea de RF: P6(n)= (Valoarea oferita - 50) / (Valoarea maxima oferita - 50) x 4. Unitatea de masura folosita: dB
7.
Zgomotul intrinsec
8%
Descriere: P7-punctajul pt. zgomotul intrinsec se acorda astfel: P7(n)=(-100-Valoarea oferita )/(-100-Valoarea minima oferita) x 8.Unitatea de masura folosita: dB
8.
Nivelul maxim al gamei dinamice a antenelor de camp electric
7%
Descriere: P8 ? punctajul pentru nivelul maxim al gamei dinamice a antenelor de camp electric se acorda astfel: P8(n)= (Valoarea oferita-16) / (Valoarea maxima oferita-16) x 7. Unitatea de masura folosita : V/m
9.
Nivelul maxim al gamei dinamice a antenelor de camp magnetic
7%
Descriere: P9 ? punctajul pentru Nivelul maxim al gamei dinamice a antenelor de camp magnetic se acorda astfel: P9(n)= (Valoarea oferita-0, 55) / (Valoarea maxima oferita-0, 55) x 7.Unitatea de masura folosita: A/m
10.
Nivelul maxim al gamei dinamice a antenelor destinate masurarii densitatii de putere
5%
Descriere: P10 ? punctajul pentru nivelul maxim al gamei dinamice a antenelor destinate masurarii densitatii de putere se acorda astfel : P10(n)=(Valoarea oferita^2 - 40000) / (Valoarea maxima oferita^2 - 40000) x 5. Unitatea de masura folosita : V/m.Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ptotal = P1+ P2+ P3+ P4+ P5+ P6+ P7+ P8+ P9+ P10.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
02LD-ET12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2013 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2013 11:00
Locul: sediul ANCOM din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, cod postal: 030925, Dep.achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in limba romana, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A.Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anunt participare.Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata in lb.romana, daca este cazul.B.Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea prevazuta va fi respinsa. AC are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptioale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei. Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea gar. de particip.C.Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct.I.1 din prezenta Fisa de date , se intelege: 3(trei)zile lucratoare plus 6(sase)zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conf.pct.IV.2.1): 1: In situatia in care, ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare, punctajul rezultat al ofertelor(clasate pe primul loc)este egal, AC va atribui contractul ofertantului a carui Propunere financiara are pretul cel mai scazut.2: In situatia in care, ca urmare a aplicarii factorilor de evaluare, punctajul rezultat al ofertelor(clasate pe primul loc)este egal, iar preturile ofertate sunt, de asemenea, egale, AC va solicita ofertantilor respectivi sa depuna o noua Propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Propunere financiara are pretul cel mai scazut.E.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa dispuna de un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer