Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere si alarmare pentru SITE ? urile ANCOM (CPV: 32323500-8), inclusiv proiectarea, avizarea, instalarea si punerea in functiune a acestora, in conformitate cu cerintele minime obligator


Anunt de participare numarul 137702/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 3728453-99/41/+40 7320052-64/61, In atentia: Mariana URSU, Mariana GHEATA, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845-402/599, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere si alarmare pentru SITE ? urile ANCOM (CPV: 32323500-8), inclusiv proiectarea, avizarea, instalarea si punerea in functiune a acestora, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: locatiile SITE - urilor ANCOM de la adresele/coordonatele mentionate la pct. 4.13. din Sectiunea 2: Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere si alarmare pentru SITE ? urile ANCOM (CPV: 32323500-8) compuse din 4 (patru) subsisteme de vizualizare, stocare si centralizare (server + software) a datelor de la statiile arondate directiilor regionale (centre de comanda) instalate la sediile D.R. Bucuresti, D.R. Cluj, D.R. Iasi si D.R. Timis si 35 (treizecisicinci) de subsisteme de semnalizare si alarmare la efractie si inceput de incendiu, supraveghere video, stocare, transmisie si vizualizare a datelor stocate in timp real pentru statiile fixe si transportabile de monitorizare de la: FMS Ghencea, FMS Fundeni, FMS Ploiesti, FMS Pitesti, FMS Brasov, FMS Tulcea, TMS Cernavoda, TMS Ramnicu Valcea, TMS Constanta, HF Fundeni, FMS Cluj, FMS Sibiu, FMS Oradea, FMS Targu-Mures, FMS Zalau, FMS Satu Mare, FMS Miercurea Ciuc, TMS Alba Iulia, TMS Bistrita, TMS Baia Mare, TMS Sfantu Gheorghe, FMS Iasi, FMS Galati, FMS Bacau, FMS Suceava, TMS Piatra Neamt, TMS Botosani, TMS Focsani, FMS Timisoara, FMS Arad, FMS Craiova, TMS Targu Jiu, TMS Drobeta Turnu Severin, TMS Petrosani si FMS Deva, inclusiv proiectarea, avizarea, instalarea si punerea in functiune a acestora, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
51700000-9-Servicii de instalare de echipamente de protectie impotriva incendiilor (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea sau domeniul: contract de furnizare avand ca obiect livrarea de sisteme de supraveghere si alarmare pentru SITE ? uri ANCOM, astfel: 4 (patru) subsisteme de vizualizare, stocare si centralizare (server + software) a datelor si 35 (treizecisicinci) de subsisteme de semnalizare si alarmare la efractie si inceput de incendiu, supraveghere video, stocare, transmisie si vizualizare a datelor stocate in timp real pentru statiile fixe si transportabile, inclusiv proiectarea, avizarea, instalarea si punerea in functiune a acestora, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 286, 764RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i. Cuantumul garantiei de participare este de 12.868, 00 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) trebuie constituit(a) irevocabil in favoarea autoritatii contractante (Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi. de mai jos.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006. i. Cuantum: 5% din pret total contract in Lei, fara TVA.ii. Mod constituire: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 13 din Sectiunea 4: Formulare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a tuturor proceselor-verbale de receptie, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in original formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2 (lit. a, c si d din model).
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare, dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin POPA, Director Executiv - Directia Executiva Monitorizare si Control; Cristian UNGUREANU, Expert - Serviciul Coordonare Monitorizare/Directia Executiva de Monitorizare si Control; Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament - Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu - Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii; Mariana URSU, Expert - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRARE:
- pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;
b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.B.ATESTARE: a) Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane si valabila la data depunerii ofertei, care sa ateste dreptul ofertantului de a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei.
Temeiul legal: Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, si H.G. nr. 1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
b) Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatie emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila si valabila la data depunerii, care sa ateste dreptul ofertantului de a desfasura activitati de proiectare, instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu.Temeiul legal: Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul MAI nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.Nota 1: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Cerinta de calificare referitoare la atestare poate fi demonstrata si in cazul in care pentru subcontractantul/ subcontractantii propus/si, ofertantul prezinta, in conditiile prevazute mai sus, documente edificatoare emise de organismele competente din care sa rezulte ca subcontractantul/subcontractantii propus/si este/sunt autorizat/ti sa desfasoare activitatile pentru partea/partile din contract pe care o/le realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARA
Cerinta:
Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza a maxim 3 (trei) contracte, a efectuat in ultimii 3 (trei) ani livrari de produse similare si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 1.286.760, 00 Lei, fara TVA.
Modalitatea de indeplinire: Se prezinta in original, Formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, insotit in mod obligatoriu de certificate/ documente emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e in formular.
Note: 1.Certificatele/documentele de mai sus trebuie prezentate inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul). 2.In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular. 3.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
B. INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
Cerinta:
Se solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire: Se prezinta:
in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de lucrari pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.
A. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATIISe solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent in domeniul proiectarii si instalarii componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/UM/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2012 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925/Dep.Achizitii-et.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare.Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, insotite de traducere autorizata.B.Orice oferta valabila pt o perioada de timp mai mica decat cea solicitata va fi respinsa.AC are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date a achizitiei, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D.Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conf. pct.IV.2.1): 1.Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2.In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, AC va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret total sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut.E. In caz de neprezentare a oricarui document mentionat la sectiunea III.2 (conditii de participare) nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845-402/599, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer