Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea si implementarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea spectrului radio (Cod CPV 48900000-7), inclusiv instruirea personalului ANCOM,


Anunt de participare numarul 85324/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Gheata, Tel.0372845341, Email: [email protected], Fax: 0372845402; 0372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea si implementarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea spectrului radio (Cod CPV 48900000-7), inclusivinstruirea personalului ANCOM,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3.-Bucuresti, Str. Lucian Blaga, Nr. 4, Bl. M 110, Tronson 1, Sector 3;
- Timisoara, Str. Horea nr. 24, jud. Timis;
- Cluj - Napoca, Str. Campeni nr. 28, jud. Cluj;
-Iasi stradela Moara de Vant nr. 34 A, jud. Iasi.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea si implementarea unui sistem informatic integrat pentru gestiunea spectrului radio, inclusivinstruirea personalului ANCOM,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48900000-7 - Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un sistem informatic integrat pentru gestiunea spectrului radio
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 500, 000 si 9, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea- garantiei de participare de 92.000 lei sau 21.815 euro- garantiei de buna executie in valoare de 5% din pretul total al contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- pt. persoane juridice romanecertificat constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 27.09.2009 din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea si/sau comercializarea si/sau implementarea de produse software,
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei,
c) persoanele care reprezinta societatea in relatia cu tertii.
- Pt personae fizice romane certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 27.09.2009din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include realizarea si/sau comercializarea si/sau implementarea de produse software,
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei,
- pt. persoane juridice/fizice straine in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include realizarea si/ sau comercializarea si/sau implementarea de produse software.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani nu este mai mica decat suma de 18.000.000 lei sau 4.268.714 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse software realizate si/sau comercializate si/sau implementate in ultimii 3 (trei) ani - continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Sa demonstreze ca a implementat cu succes cel putin un sistem integrat de gestiune a spectrului, similar celui care face obiectul achizitiei, la o alta autoritate de reglementare a unei tari din Europa care are ca obiect de activitate gestiunea spectrului radio la nivel national pentru acea tara.Nota: Se admite ca in Lista principalelor livrari de produse software realizate, comercializate si/sau implementate in ultimii 3 (trei) ani, prevazuta la pct. 1, sa fie inclus si contractul solicitat la pct. 2 .3. informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 (trei) ani, a indeplinit unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect realizarea si/sau comercializarea si/sau implementarea de produse software din domeniul gestionarii si/sau planificarii spectrului radio si a carui sau a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu 1.500.000 Euro, fara TVA sau 6.325.950 lei, fara TVA.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii2.ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, in original, documente constatatoare emise si contrasemnate de autoritatea beneficiara.3 Din CV-urile prezentate trebuie sa rezulte ca echipa ofertantului, are in componenta specialisti cu experienta relevanta (conform detalierii din Sectiunea a 1-a Fisa de date din Documentatia de atribuire atasata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
MG 01 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S161-233972 din 22.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 12:00
Locul: Sediul ANCOM , delea Noua 2, Bucuresti, Departamentul Achhizitii, Serviciul Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Sectia de contencios administrativ si fiscal a Tribunalului Bucuresti
Adresa postala: B-dul Unirii , nr 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.0214083600, Fax: 0214083700, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Str. Delea Noua, nr 2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.0732005257, Fax: 0372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2009 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer