Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui Sistem software pentru securitate retea(cod CPV: 48761000-0)


Anunt de participare numarul 89408/27.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel.+40 372 845 399, In atentia: Mariana Ursu sau Mariana Gheata, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402 sau +40 372845406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui Sistem software pentru securitate retea(cod CPV: 48761000-0)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Bucuresti, Cod postal: 030925
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem software pentru securitate retea ( antivirus pentru statii de lucru si servere, antispyware, antimalware, antispam, Host Intrusion Prevention, Firewall, Network Access Control, Web Security, consola unica de administrare a tuturor resurselor), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2 Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1(una) bucata Sistem software pentru securitate retea (cod CPV: 48761000-0), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2 Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 576, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare: 5760 lei si a garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin de plata, in contul de trezorerie al furnizorului, in baza facturii primite si acceptate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.1.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: -Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006(Anexa nr.2).Conform pct.IV.2.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire:
-pt.persoane juridice romane: copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat ulterior datei de 09.11.2009 de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, sau,
-pt.persoane fizice romane: copie sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat ulterior datei de 09.11.2009 de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, sau,
-pt.persoane juridice/fizice straine: in copie, documente edificatoare, valabile la data depunerii ofertei, traduse in limba romana si legalizate, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.IV.3.de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire: Declaratie/lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect livrarea unor produse similare celui care face obiectul prezentei proceduri si a carui/caror valoare cumulata nu este mai mica decat 500.000, 00 Lei, fara TVA.
Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarul/ii contractului/lor mentionat/ti in formular, care sa contina informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/UM/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.03.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 11:00
Locul: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925, Bucuresti/Serv.Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL de SOLUTIONARE a CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
SECTIA de CONTENCIOS ADMINISTRATIV si FISCAL a TRIBUNALULUI BUCURESTI
Adresa postala: B-dul Unirii, Nr. 37, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.+4 021.408.36.00, Email: [email protected], Fax: +4 021.408.37.00, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel.+4 0372.845.257, Email: [email protected], Fax: +4 0372.845.402 sau +4 0372.845.406, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2009 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer