Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de supraveghere video de alarmare antiefractie si antiincendiu pentru sediul O.J. Dolj


Anunt de participare numarul 118085/29.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala:  Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Dinca, Tel. 0372845589, Email:  [email protected], Fax:  0372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: administrare si reglementare in comunicatii electronice, comunicatii audiovizuale si servicii postale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de supraveghere video de alarmare antiefractie si antiincendiu pentru sediul O.J. Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Oficiului Judetean Dolj al autoritatii contractante din Mun. Craiova, Str. Buzias, Nr. 53, Judetul Dolj
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de supraveghere video de alarmare antiefractie si antiincendiu pentru sediul O.J. Dolj (cod CPV: 32323500-8), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a ? Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un set
Valoarea estimata fara TVA: 8, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 168, 00 lei;garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care acesta se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau plati partiale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conf. pct IV.1 de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire
-Declaratie privind eligibilitatea-Anexa 1;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Conf. pct IV.2 de la Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire
-pentru persoane juridice romane: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al ofertantului, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 05.04.2011;
-pentru persoane fizice romane: Ofertantul va prezenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al ofertantului, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 05.04.2011 ;
-pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana si legalizate, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf. cap IV.3 de la Sectiunea 1 din DA, ofertantul va prezenta:
-Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani - continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 (trei) ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celui care face obiectul prezentei proceduri si a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 8.000, 00 Lei, fara TVA.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionati in formular, Autorizatii: Ofertantul va prezenta, in copie, licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, valabila la data depunerii ofertei, care sa ateste dreptul ofertantului de a desfasura activitati de proiectare, instalare, modificare sau intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei sau a componentelor acestora.-ofertantul va prezenta, in copie, avizele prevazute la art. 34 alin. (3) din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, -Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentatului legal, in care sa se mentioneze ca este autorizat de catreInspectoratul General pentru Situatii de Urgenta in temeiul Ordinului Ministrului Administratiei si Internelor nr. 87/6.04.2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 11:00
Locul: sediul ANCOM, str. Delea Noua, nr.2, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata, fara TVA, pentru anul 2011, pentru sistemele de supraveghere video (cod CPV: 32323500-8) din diferite locatii din tara, este de 204.400 Euro si se situeaza peste pragul de 125.000 Euro prevazut la art. 124 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, iar la acest moment, prin procedura de atribuire al carui anunt de participare este transmis in SEAP, se doreste achizitionarea unui sistem de supraveghere video de alarmare antiefractie si antiincendiu pentru sediul O.J. Dolj (cod CPV: 32323500-8). Prin urmare autoritatea contractanta atribuie contracte de furnizare pe loturi distincte de sisteme de supraveghere, in functie de locatie si necesitatile sale si aplica procedura de licitatie deschisa corespunzatoare valorii cumulate a tuturor loturilor. Pentru celelalte sisteme de supraveghere video se va aplica tot o procedura de licitatie deschisa in functie de momentul initierii acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala:  Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030925., Romania, Tel. +40372845257, Email:  [email protected], Fax:  +40372845402, Adresa internet (URL):  www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2011 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer