Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice, inclusiv prestarea serviciilor de implementare/instalare, configurare si testare a sistemului precum si de instruire a persona


Anunt de participare numarul 137688/26.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 73200526-4/1/+40 3728453-99/41, In atentia: Mariana Ursu, Mariana Gheata, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845-402/599, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice, inclusiv prestarea serviciilor de implementare/instalare, configurare si testare a sistemului precum si de instruire a personalului autoritatii contractante, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Directiei Regionale Bucuresti al autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, Strada Lucian Blaga, Nr. 4, bloc M110, Sector 3, Cod postal: 031072
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice, inclusiv prestarea serviciilor de implementare/instalare, configurare si testare a sistemului precum si de instruire a personalului autoritatii contractante, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48211000-0 - Pachete software de interconectare de platforme (Rev.2)
48825000-7-Servere web (Rev.2)
72212211-1-Servicii de dezvoltare de software de interconectare de platforme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare avand ca obiect livrarea unui sistem de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice, inclusiv,
- Implementarea/Instalarea sistemului la sediul Directiei Regionale Bucuresti al autoritatii contractante din Mun. Bucuresti, Strada Lucian Blaga, Nr. 4, bloc M110, Sector 3, Cod postal: 031072 - cu livrarea procedurii de instalare pe fiecare componenta, astfel incat, la nevoie, sa poata fi reinstalat in alt context de catre achizitor;
- Configurare in conformitate cu cerintele de functionalitate specificate - cu livrarea catre achizitor a unui document cu configurarile care sunt necesare la instalarea pe alte masini;
- Testare a functionalitatilor solicitate si a capabilitatilor sistemului (test de stress, test de performanta etc),
si instruirea personalului autoritatii contractante, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 090, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i. Cuantum: 21.000, 00 Lei.ii. Mod de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 11 din Sectiunea 4: Formulare la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi. de mai jos.iv. Perioada de valabilitate: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor legale.vii. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine din garantia de participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 lit.b) din OUG nr.34/2006este de 5.869, 99lei. i. Cuantum: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Mod constituire: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr.13 din Sectiunea 4: Formulare. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) de buna executie va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat termenul de livrare, prevazutin contractul de furnizare.iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de furnizare se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, intermen de 14 (paisprezece) zile de la data semnarii fara obiectiuni a tuturor proceselui verbal de, in conditiile stipulate in contractul de furnizare, daca pana la acea data nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta in original formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.
Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2 (lit. a, c si d din model).
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin- Nicolae POPA, Director Executiv ? Directia Executiva de Monitorizare si Control; Eduard LOVIN, Director Executiv - Directia Executiva Reglementare; Felicia Manuela FODOCA- Sef Departament ? Departamentul IT; Puiu Lucian CHITU, Sef Serviciu- Serviciul Audit si Securitate IT/Departamentul IT; Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament - Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu - Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii; Mariana URSU, Expert - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.
NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. - pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte:
a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celui care face obiectul achizitiei publice;
b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celui care face obiectul achizitiei publice.
Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. EXPERIENTA SIMILARACerinta:
Se solicita prezentareade informatii cu privire la principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificate/ documente/procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza a maxim 2(doua) contracte, a efectuat in ultimii 3(trei) ani livrari de sisteme informatice de management a infrastructurilor PKI a carui sau a caror valoare cumulata este de cel putin 2.000.000, 00 Lei, fara TVA.
Modalitate de indeplinire:
Se prezinta in original, Formularul din Anexa nr. 6 din Sectiunea 4: Formulare -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani insotit in mod obligatoriu de certificate/documente/ procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/ contractelor mentionat/e in formular.NOTE:
1. Certificatele/documentele/ procesele verbale de receptie respective, trebuie prezentate inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).
2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formular.3. Pentru dovedirea experientei similare se pot prezenta si certificate/documente/ procese-verbale de receptie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/contractelor mentionat/e pentru contracte aflate in derulare prin care sa se confirme livrarea corespunzatoare de produse similare a caror valoare cumulata este de cel putin 2.000.000, 00 Lei, fara TVA.4. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
B. PERSONAL DE SPECIALITATECerinte: a. ? mentiuni generale: Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune sau a obtinut angajamentul de participare pentru cel putin 6 (sase) specialisti privind activitatile de implementare/instalare, configurare si testare sisteme de tipul celui care face obiectul achizitiei publice si ca persoanele nominalizate au experienta profesionala si cunostintele teoretice si practice relevante mentionate in cele ce urmeaza.Pentru fiecare persoana nominalizata se va prezenta declaratie de disponibilitate, semnata de persoana respectiva, certificate si atestari care contin informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificare, precum si, inscrisuri privind experienta din care sa rezulte indeplinirea cerintelor minime obligatorii mentionate mai jos, aferente pozitiei respective.
Modalitate de indeplinire:
Se prezinta in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal privind personalul de specialitate responsabil cu furnizarea, instalarea configurarea si testarea echipamentelor specifice in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, insotita in mod obligatoriu certificate si atestari care contin informatii referitoare la pregatirea profesionala si calificare, precum si inscrisuri privind experienta din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de fiecare persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.
NOTE:
1. Cele 6(sase) pozitii de mai jos nu se pot cumula.
2.Atestarile, certificatele si inscrisurile trebuie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, in limba romana sau insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).
3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006.
B. PERSONAL DE SPECIALITATEb.- cerinte minime obligatorii pentru personal: 1. Manager de proiect trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? certificare in Management de proiect conform Clasificatiei Ocupatiilor din Romania - COR 241919 sau echivalent pentru alte tari;
? experienta in managementul de proiecte in domeniul IT ? participarea in aceasta calitate la cel putin 1 (un) proiect.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de atestari, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.
2. Coordonator tehnic trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? experienta profesionala de minim 5(cinci) ani in domeniul tehnologiei informatiei;
? certificare auditor BS 7799/ISO 27001:2005 sau echivalent;
? certificare CISA sau echivalent;
? certificare CISM sau echivalent;
? certificare CRISC sau echivalent;
? participare la implementarea sau dezvoltarea a cel putin unui sistem informatic de management a infrastructurilor PKI.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de atestari, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.
3. Arhitect de sistem informatic trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? experienta profesionala de minim 5(cinci) ani in domeniul tehnologiei informatiei;
? certificare CISA sau echivalent;
? certificare CISSP sau echivalent;
? participare la cel putin 1(un) proiect IT.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de atestari, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.
4. Arhitect de infrastructura PKI trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? experienta profesionala de minim 5(cinci) ani in domeniul tehnologiei informatiei;? certificare CISSP sau echivalent;
? certificare/confirmare ca specialist in implementarea produsului PKI ofertat;? participare la cel putin 1(un) proiect IT.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de atestari, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.
5. Specialist implementare PKI trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? experienta profesionala de minim 5(cinci) ani in domeniul tehnologiei informatiei;
? certificare/confirmare ca specialist in implementarea produsului PKI ofertat;? certificare/confirmare ca specialist in implementarea produsului Hardware Secure Module (HSM) de tipul celui ofertat;
? participare la implementarea sau dezvoltarea a cel putin unui sistem informatic de management a infrastructurilor PKI.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de atestari, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr.8 din Sectiunea4: Formulare.
6. Specialist elaborare politici de securitatetrebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? experienta profesionala de minim 5(cinci) ani in domeniul tehnologiei informatiei;
? certificare CISA sau echivalent;
? certificare CISM sau echivalent;
? certificare CRISC sau echivalent;
? participare la cel putin 1(un) proiect IT.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta formularul completat din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare insotit in mod obligatoriu de atestari, certificate si inscrisuri din care sa rezulte indeplinirea cerintelor mentionate, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? si in original, declaratie de disponibilitate, semnata de persoana nominalizata, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare.
Nota 1: PKI (public-key infrastructure) ? infrastructura de chei publice reprezinta o combinatie de hardware, software, tehnologii de criptare, politici, proceduri si servicii care asigura comunicatii sigure chiar in cazul folosirii unor retele nesigure, asa cum este si Internetul. Infrastructura de chei publice (PKI) integreaza certificatele digitale, criptografia bazata pe chei publice si autoritati de certificare intr-o arhitectura de retea securizata la nivelul unei institutii.
Termenul de infrastructura de chei publice (PKI) este derivat din criptografia bazata pe chei publice (public key cryptography), aceasta fiind tehnologia din spatele tehnicilor moderne folosite pentru semnatura electronica.
Nota 2: Certificatele prezentate de ofertant pentru probarea certificarilor detinute de personalul de specialitate din echipa de proiect trebuie sa ateste absolvirea examenului sau examenelor necesare pentru obtinerea lor si trebuie sa fie valide la data deschiderii ofertelor.
A. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATIICerinta:
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
B. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL SECURITATII INFORMATIEICerinta:
Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un Sistem de Management pentru Securitatea Informatieiin conformitate cu prevederile SR ISO/CEI 27001 sau echivalent.Modalitate de indeplinire:
Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca are implementat un un Sistem de Management pentru Securitatea Informatiei in conformitate cu prevederile SR ISO/CEI 27001 sau echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/UM/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 11:00
Locul: sediul ANCOM din Bucuresti, Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925/Dep.Achizitii-et.4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise, insotite de traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat (daca este cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
A. Ofertele vor fi deschise la ora si data mentionate in anuntul de participare.Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la deschidere cu prezentarea unor imputerniciri scrise, inso?ite de traducere autorizata.B.Orice oferta valabila pentru o perioada de timp mai mica decat cea prevazuta in anunt va fi respinsa.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale care impun o astfel de prelungire, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acesteia.In cazul extinderii valabilitatii ofertei, garantia de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatii contractante daca este sau nu de acord cu prelungirea valabilitatii ofertei.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea se considera ca si-a retras oferta, fara pierderea garantiei de participare.C. Prin sintagma ?9 zile? pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor, mentionata la pct. I.1 din prezenta Fisa de date, se intelege: 3 (trei) zile lucratoare plus 6 (sase) zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor conform art. 78 alin. (2) si art. 79 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006.D. Precizari suplimentare cu privire la determinarea ofertei castigatoare conf. pct.IV.2.1): 1.Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea crescatoare a preturilor totale ofertate in Lei, fara TVA.2.In situatia in care preturile totale ofertate in Lei, fara TVA, sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret total sa depuna o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul total cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal conform prevederilor art. 256^2 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Achizitii/Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845339, Email: [email protected], Fax: +40 372845-402/599, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2012 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer