Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect upgradarea celor 5 (cinci) sisteme de masuratori de acoperire instalate pe autovehicule Volskwagen tip Sharan prin livrarea de echipamente si software aferent in vederea masurarii parametrilor retelelor de telefonie m


Anunt de participare numarul 132278/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +40 372845399 / +40 372845341, In atentia: Mariana Ursu sau Mariana Gheata, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect upgradarea celor 5 (cinci) sisteme de masuratori de acoperire instalate pe autovehicule Volskwagen tip Sharan prin livrarea de echipamente si software aferent in vederea masurarii parametrilor retelelor de telefonie mobila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Mun. Bucuresti, Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Cod postal: 030925
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect upgradarea celor 5 (cinci) sisteme de masuratori de acoperire instalate pe autovehicule Volskwagen tip Sharan prin livrarea de echipamente si software aferent in vederea masurarii parametrilor retelelor de telefonie mobila, inclusiv prestarea de servicii privind proiectarea modului de integrare, instalarea si integrarea echipamentelor si a software-ului aferent, punerea in functiune, verificarea tehnica, repararea (daca este cazul), recalibrarea si efectuarea testelor de acceptanta pentru cele 5 (cinci) sisteme de masuratori de acoperire upgradate, precum si instruirea utilizatorilor, in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea a 2-a: Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38433300-2 - Analizoare de spectru (Rev.2)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
50433000-9-Servicii de calibrare (Rev.2)
50532000-3-Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
upgradarea celor 5 (cinci) sisteme de masuratori de acoperire instalate pe autovehicule Volskwagen tip Sharan prin livrarea de echipamente si software aferent pentru masurarea parametrilor retelelor de telefonie mobila in cantitatile prevazute in Sectiunea a 2-a: Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 420, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
80 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare: 24.210, 00 Lei, valabilitate cel putin pana la data de 15.06.2012;
-garantie de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- din venituri proprii, prin ordin de plata, in perioada 24-30/31 a lunii, in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului; nu se admit plati in avans sau partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere conform art. 44 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.III.2.1) de la Sectiunea 1: - Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(Anexa nr.2);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006(Anexa nr.3);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Anexa nr.4);
- Lista intreprinderilor afiliate (Anexa nr.5);
- Documente edificatoare privind forma de inregistrare:
*pt.persoane juridice/fizice romane: copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul? sau original, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 27.01.2012, sau, *pt.persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa includa persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si obiectul de activitate al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.III.2.2) de la Sectiunea 1: - Declaratie/Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (Anexa nr.6) in care enumera unul/mai multe contracte prin care ofertantul trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani livrari de produse similare celor ofertate si a carui/caror valoare cumulata, fara TVA, este de cel putin 2.400.000, 00 Lei, fara TVA insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii livrarilor de produse din contractul/contractele mentionat/e, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
vezi pct.IV.2.2) din Sectiunea 1-Elementul de reofertare: pretul; nr. de runde: 1 runda; lic. el. va incepe la 3 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei; durata rundei: 2 zile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
16/UM/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.05.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2012 11:00
Locul: sediul ANCOM din Str. Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Bucuresti, etaj IV, Departamentul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 17.02.2012;
-data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 22.02.2012.-garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006;
-retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 si in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006;cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de: 6.200, 75 lei.-in cazul ofertantilor din categoria tip IMM care fac dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare si garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat la pct.III.1.1) din prezentul anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/ DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 372845257, Email: [email protected], Fax: +40 372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2011 17:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer