Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare avand ca obiect «upgrade software sistem de comunicatii si colaborare VoIP » (cod CPV: 48511000-3)


Anunt de participare numarul 131530/11.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii, Tel. +4 0372845.396; +40372845341, In atentia: Gratiela Marin/Mariana Gheata, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0372845402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare avand ca obiect «upgrade software sistem de comunicatii si colaborare VoIP » (cod CPV: 48511000-3)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locurile de livrare, instalare, configurare si integrare: sediile ANCOM, conform Tabelului nr. 1 din Caietul de sarcini ? ?Caracteristici minimale obligatorii si cantitati pentru livrabilele proiectului?.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare avand ca obiect «upgrade software sistem de comunicatii si colaborare VoIP » (cod CPV: 48511000-3) prin livrarea, instalarea, configurarea si integrarea de produsein conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48511000-3 - Pachete software de comunicatii electronice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile din Sectiunea 2 - Caietul de sarcini si a Tabelului nr. 1 din cadrul acestuia - ?Caracteristici minimale obligatorii si cantitati pentru livrabilele proiectului?.
Valoarea estimata fara TVA: 842, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare: 16.840, 00 lei, valabila cel putin pana la data de 23.04.2012. Garantia de buna executie: 5% din pretul total al contractului de funizare in Lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Sursa de finantare: din venituri proprii. Plata se va efectua, in perioada 24-30/31 a lunii , prin ordin de plata. Nu se admit plati in avans sau partiale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Lista intreprinderilor afiliate;
-Persoane juridice romane: original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 12.12.2011;
- Persoane fizice romane: original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial ulterior datei de 12.12.2011;
- Persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala in ultimii 3 (trei) ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii 3 (trei) ani este de cel putin1.660.000, 00 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. Personal de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei)ani. Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca in baza unui contract, a efectuat in ultimii 3 (trei) ani livrari de produse similare celui care face obiectul prezentei proceduri, respectiv livrari, instalari si configurari pentru sisteme de comunicatii si colaborare VoIP si a carui valoare cumulata nu este mai mica decat suma de 830.000, 00 Lei, fara TVA.Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de un certificat /document emis sau contrasemnat de beneficiarul livrarilor de produse din contractul mentionat in formular, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarea, instalarea si configurarea de produse, a fost efectuata in conformitate cu obligatiile contractuale.2.Declaratie privind personalul de specialitate, in original, care sa contina informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Formularul completat trebuie insotit in mod obligatoriu de CV-urile personalului de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului, in copie sau original, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul). Din CV-urile prezentate trebuie sa rezulte ca cel putin un membru din echipa ofertantului reponsabila pentru indeplinirea contractului, (mentionat in formularul din Anexa nr. 5), este instruit si a promovat examenul de certificare pentru instalarea, configurarea si integrarea echipamentelor sistemelor de comunicatii si colaborare VoIP CISCO (cum este cel existent in cadrul ANCOM care se doreste a fi upgradat). In acest sens, trebuie anexate, in copie, atestatele, certificatele si/sau calificarile profesionale respective (conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5mcg11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2012 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.04.2012
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 11:00
Locul: sediul ANCOM dinBucuresti, Sector 3, Cod postal 030925, Strada Delea Noua, Nr. 2, Etaj IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor in baza unor imputerniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: 30.12.2011.Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari: 05.01.2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC ACHIZITII/ DEPARTAMENTUL ACHIZITII
Adresa postala: Strada Delea Noua, Nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +4 0372 845 339, Email: [email protected], Fax: +4 0372 845 402, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2011 13:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer