Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare având ca obiect achizitionarea de testere portabile pentru masurarea parametrilor serviciilor Triple Play (Internet, VoIP si IpTV) - cod CPV: 33253130-8


Anunt de participare numarul 50015/16.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: ÂB-dul Libertatii nr.14, Sector 5, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â050706, Romania, Punct(e) de contact: ÂStr. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Bucuresti, Cod postal: 020976, Tel.Â021/305 28 58, In atentia: ÂServiciul Investitii/ Directia Achizitii/ persoana de contact: Mariana Ursu, Email: Â[email protected];[email protected], Fax: Â021/305 28 63, Adresa internet (URL): Âwww.anrcti.ro/ www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
reglementare in comunicatii si IT
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare având ca obiect achizitionarea de testere portabile pentru masurarea parametrilor serviciilor Triple Play (Internet, VoIP si IpTV) - cod CPV: 33253130-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante din Bucuresti, Cod postal: 031071, Sector 3, Str. Lucian Blaga, Nr.4,
Bl. M110, Tronson 1.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
testere portabile pentru masurarea parametrilor serviciilor Triple Play (Internet, VoIP si IpTV), în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii solicitate în Sectiunea a 2-a – Caietul de sarcini, din Documentatia de atribuire, anexata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253130-8 - Detectoare de defecte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 (patru) seturi de testere portabile pentru masurarea parametrilor serviciilor Triple Play (Internet, VoIP si IpTV)- [2 buc.testere/set], în conformitate cu configuratia si cerintele minime obligatorii solicitate în Sectiunea a 2-a – Caietul de sarcini din Documentatia de atribuire, anexata
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantie participare- 2700 lei, vezi formele prevazute la cap.V.3.din Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire sigarantie buna executie contract- 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
din venituri proprii, prin ordin de plata, pe baza facturii emise de furnizor in contul pe care furnizorul se obliga sa-l deschida la Trezoreria Statului/ NU se admit plati in avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform pct.IV.1. si pct.IV.2. de la CRITERII DE CALIFICARE/Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire anexata, respectiv:
-Declaratie privind eligibilitatea(Anexa nr.1);
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Anexa nr.2);
-pt.persoane juridice române: copie, certificat constatator (extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul competent teritorial, cu cel mult 30 (treizeci) de zile înainte de data depunerii ofertei (eliberat ulterior datei de 28.04.2008)
sau
-pt.persoane fizice române: copie dupa autorizatia de functionare si/sau alte echivalentesau
-pt.persoane juridice/fizice straine: copie tradusa în limba româna si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana fizica/juridica sau de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-conform pct.IV.3. de la CRITERII DE CALIFICARE/Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire anexata, respectiv:
-copie, documente edificatoare traduse în limba româna (daca este cazul), care sa-i ateste dreptul de a comercializa produse de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;
-lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 (trei) ani(Anexa nr.3), insotita de certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la îndeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul total al ofertei(in lei)
80%
Descriere:
2.
perioada de garantie(in luni)
10%
Descriere:
3.
greutate tester cea mai redusa(in Kg.)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9/UM/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S23-029907 din 02.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2700 RON
Conditii si modalitate de plata: conform pct.V.3.Garantie de participare/ Sectiunea 1 din Documentatia de atribuire, anexata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2008 11:00
Locul: sediul ANCRTI din Str. Italiana, Nr. 22, Sector 2, Bucuresti, Cod postal: 020976.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor in baza unor împuterniciri scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectiunea a VIII a Contecios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala: ÂSplaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â050091, Romania, Tel.Â+4 021 319 51 80, Email: Â[email protected], Fax: Â+4 021 319 51 80
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â+4 021 310 46 41, Email: Â[email protected], Fax: Â+4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Achizitii'/ Directia Achizitii
Adresa postala: ÂStr. Italiana, Nr. 22, Sector 2, ,Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â020976, Romania, Tel.Â+4 021 303 29 78, Email: Â[email protected], Fax: Â+4 021 305 28 63, Adresa internet (URL): Âwww.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer