Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare barci cu motor echipate cu sistem de navigatie


Anunt de participare numarul 135509/12.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Adresa postala: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA POPA, Tel. +40 213262259, Email: [email protected], Fax: +40 213262259, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213052810, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: +40 213032906, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213052810, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CENTRUL NATIONAL DE MANAGEMENT PENTRU SOCIETATEA INFORMATIONALA
Adresa postala: Strada Italiana nr.22, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213052810, In atentia: SEAP, Email: [email protected], Fax: +40 213032906, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare barci cu motor echipate cu sistem de navigatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc de acostare pe Dunare intr-unul din judetele din aria eligibila: Constanta, Calarasi, Giurgiu, Teleorman, Olt, Dolj, Hunedoara
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a 7 barci cu motor echipate cu 7 sisteme de navigatie (GPS-uri, sonare, radare si proiectoare), conform Caietului de sarcini si asigurarea service-ului in perioada de garantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34520000-8 - Ambarcatiuni (Rev.2)
38112100-4-Sisteme de navigare si de pozitionare globala (GPS sau echivalente) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 barci cu motor si 7 sisteme de navigatie(GPS-uri, sonare, radare si proiectoare)
Valoarea estimata fara TVA: 825, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 16516 lei: - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 5.Scrisoareade garantie bancara se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante (Bdul.Unirii nr.78, blJ2, sector 3, Bucuresti) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis laA.T.C.P.Mun.Bucurestic) -sau prin orice alt instrument bancar de plata.Garantia de participare va fi valabila cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.ATENTIE : - Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.- Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, atat in SEAP cat si originalul scrisorii bancare la sediul GNM, atrage dupa sine respingerea ofertei.- Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 Cuantum: 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi constituita: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formular F7 sau- prin virament in contul de garantie al Comisariatului General al Garzii Nationale de Mediu, RO 04 TREZ 7005005XXX000189, deschis laA.T.C.P.Mun.Bucuresti.- Garantia de buna executie va fi valabila cel putin pe durata contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se finanteaza prin ?Programul de cooperare transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013? ? din FEDR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare: Declaratie privind eligibilitatea, cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei (Formularul 1)
2. Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul 2)
3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 3).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Silvian IONESCU;Marius DanielBOGDAN;Radu PENTIE;Attila SZEKELY.
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 4)
5. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii.6. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii
Nota: NU SE ACCEPTA COMPLETARI ULTERIOARE ALE DOCUMENTELOR LIPSA 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Nota: Ofertantul ce se va clasa pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante Certificat constatator in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice/fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, prezentate in copie legalizata tradusa in limba romana
Nota: NU SE ACCEPTA COMPLETARI ULTERIOARE ALE DOCUMENTELOR LIPSA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Lista cu principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
2- Cel putin a unui contract sau copii dupa partile relevante ale acestuia ( in situatia in care contractul contine clauze confidentiale) prin care se confirma livrarea de produse similare in valoare de min.825.000 lei( din care barci cu motor 708.000 lei si sisteme de navigatie 117.000 lei.)
3-Minim 1 recomandare.
4. Personal cu studii de specialitate in domeniul naval sau experienta relevanta in proiectare navala
5-Existenta de unitati mobile de interventie service
6-Lista unitatilor service
Producatorul sa aiba implementat sistemul calitatii in concordanta cu standardul international EN ISO 9001 atat pentru barci cat si pentru sistemul de navigatie (GPS, sonar, radar si proiector) sau alte documente care sa ateste asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii aditionale despre licitatia electronica: - obiectul licit. electronice este pretul ofertei.- la licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP cu oferta- invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica va fi transmisa pe cale electronica, -- licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, durata fiind de o zi (24 de ore)- in cazul in care, dupa incheierea rundei electronice se constata ca pe primul loc sunt clasati mai multi ofertanti ce au oferit acelasi pret, acestia vor inainta o noua oferta financiara scrisa cu o noua valoare intr-un termen ce nu poate depasi doua zile lucratoare de la data incheierii rundei de licitatie electronice. Daca, dupa transmiterea acestora, se constata egalitatea intre oferte, procedura va fi anulata.Operatorii economici pot obtine documentatia de atribuire din SEAP, aceasta fiind atasata invitatiei de participare publicata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Monitorizarea in comun a riscului in timpul situatiilor de urgenta in zona de frontiera a Dunarii?, proiect finantat prin ?Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista doua sau mai multe propuneri financiare identice, pentru stabilirea ofertantului cistigator, ofertantii vor depune o noua oferta financiara in SEAP, in urma unei solicitari de clarificari din partea autoritatii contractante. In cazul in care furnizorul nu raspunde la solicitarea comisiei in termenul prevazut, chiar daca isi mentine pretul initial, atunci oferta acestuia va fi considerata neconforma potrivit art.79.al.1 din HGR.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele prezentate vor fi depuse online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in vederea participarii la procedura.Ofertantii vor fi responsabili pentru examinarea cu atentie a oricarui amendament si/sau clarificari la documentatia de atribuire emise in perioada de depune a ofertelor.In cazul in care exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste anumite documente prezentate, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza, cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatii in acest sens.Transmiterea unei oferte care nu contine toate informatiile si documentele cerute sau transmiterea acesteia in alta forma de prezentare, pana la termenul limita specificat de depunere a ofertelor, va duce la respingerea acesteia. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare) beneficiaza de reducerea cu 50 % a nivelului minim al cifrei de afaceri precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256² din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Achizitii si IT a Garzii Nationale de Mediu, Comisariatul General
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 78, bloc J, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. +40 213262284, Email: [email protected], Fax: +40 213268971, Adresa internet (URL): www.gnm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer