Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare bauturi alcoolice distilate


Anunt de participare numarul 72513/20.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative- Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Livia Cartan, Tel.021.303.70.80, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare bauturi alcoolice distilate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare :
Bucuresti-depozitul situat in str. Leota nr. 2A, sector 6; Hotel Excelsior - Brasov, str. Matei Basarab nr. 41-43 ; Hotel Turist - Predeal, str. Petru Rares nr. 4.
Produsele se vor livra in functie de solicitarile autoritatii contractante pentru fiecare locatie in parte.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare bauturi alcoolice distilate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15910000-0 - Bauturi alcoolice distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Locatia Bucuresti: Cod CPV 15910000-0: Lot. 1.Coniac Metaxa 0, 7l sau echivalent -70 st.
Lot. 2.Coniac Jidvei 0, 7l sau echivalent -120 st.
Lot. 3.Coniac Martell 0, 7l sau echivalent -5 st.
Lot. 4.Coniac Hennesey 0, 7l sau echivalent -5 st.
Lot. 5.Gin Beefeater 0, 7l sau echivalent -100 st.
Lot. 6.Whisky Grants 0, 7l sau echivalent -120 st.
Lot. 7. Whisky Ballantiness 0, 7l sau echivalent -120 st.
Lot. 8. Whisky Teachers 0, 7l sau echivalent -120 st.
Lot. 9. Whisky J.Walker 0, 7l sau echivalent - 130 st.
Lot.10. Whisky J.Daniels 0, 7l sau echivalent - 400 st.
Lot.11. Whisky J.B. 0, 7l sau echivalent - 50 st.
Lot.12. Whisky Chivas Regal 0, 7l sau echivalent - 130 st.
Lot.13. Tuica - 10 l
Lot.14. Palinca- 10 l
Locatiile Brasov si Predeal: Cod CPV 15910000-0: Lot. 15.Coniac Metaxa 0, 7l sau echivalent -20 st.
Lot. 16.Gin Beefeater 0, 7l sau echivalent -5 st.
Lot. 17.Whisky Grants 0, 7l sau echivalent - 15 st.
Lot. 18.Whisky Ballantiness 0, 7l sau echivalent -15 st.
Lot. 19. Whisky Teachers 0, 7l sau echivalent -15 st.
Lot. 20. Whisky J.Walker 0, 7l sau echivalent - 15 st.
Lot.21. Whisky J.Daniels 0, 7l sau echivalent -10 st.
Lot.22. Whisky J.B. 0, 7l sau echivalent - 10 st.
Lot.23. Whisky Chivas Regal 0, 7l sau echivalent - 3 st.NOTA: Produsele vor fi livrate in functie de solicitarile autoritatii contractante pentru fiecare locatie in parte, respectiv Bucuresti, Predeal si Brasov.
Valoarea estimata fara TVA: 103, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1, 5% din valoarea estimata, fara TVA/lot;Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata se va efectua cu ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(formular nr.12 A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (formular nr.12 B);Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in original.Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului in conformitate cu O.M.F. 1235/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.
Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, insotite detraducere autorizata si legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiigenerale conform formularului nr.2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii privind organizarea licitatiei electronice sunt mentionate in Documentatia de atribuire, anexata la prezentul anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.03.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.05.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 12:00
Locul: M.A.I.-D.G.M.L.A.-Grupul AchizitiiPublicestr. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A. I. - D. G.M.L.A. - Grupul AchizitiiPublice Bucuresti
Adresa postala: str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021.303.70.80 int.10647, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2009 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer