Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare bauturi nealcoolice - racoritoare


Anunt de participare numarul 118754/05.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala:  BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061353, Romania, Punct(e) de contact:  FLORIN RADUSLAV, Tel. 0213195858, INT. 3163, Email:  [email protected], Fax:  0213101565, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare bauturi nealcoolice - racoritoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02574 Bucuresti, U.M. 02441 Mangalia, U.M. 02424 Sinaia, U.M. 02424 Predeal si U.M. 02424 Olanesti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea pana la data de 31.12.2011 a unei cantitati de maxim 114200 buc. bauturi nealcoolice- racoritoare in diverse sortimente si moduri de ambalare, conform documentatiei de atribuire. Se opteaza pentru achizitionarea unor cantitati suplimentare de 46335 buc. ale produselor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Astfel, durata contractului de furnizare se va prelungi cu 4 luni de la data expirarii duratei initiale de indeplinire a acestuia. Suplimentarea cantitatii de produse este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15982000-5 - Bauturi nealcoolice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizareaunei cantitati de 160535 buc. bauturi nealcoolice- racoritoare in diverse sortimente si moduri de ambalare, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata este raportata la cantitatea de produse ce include optiunea.
Valoarea estimata fara TVA: 491, 777.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se opteaza ptr achiz unor cant suplim de 46335 buc.pana la data de 30.04.2012 conf doc de atrib.
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare prin scrisoare de garantie- Termende depunere: 03.05.2011, ora 10.00.Cuantum 5000 lei. Garantie de buna executie -cuantum 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din bugetul de stat, subventii si venituri proprii iar plata se face cu ordin de plata emis de persoana achizitoare prin Trezoreria statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate: Declaratia privind situatia personala a operatorului economic, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie privind informatiile generale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele locale si bugetul general de stat, Certificat de Cazier Fiscal, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse ce fac obiectul ofertei operatorului economic, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a livrat bauturi nealcoolice- racoritoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta: Prezentare Formular V.4.A din documentatia de atribuire, indeplinirea conditiei obligatorie de a fi livrat bauturi nealcoolice- racoritoare, in ultimii 3 ani, in valoare de cel putin 200.000, 00 lei, precum si prezentarea confirmarii livrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.07.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 11:00
Locul: Sediul U.M.02574 Bucuresti-Str. Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt cele imputernicite prin documente legale emise de operatorii economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 - Compartimentul Achizitii Materiale Comune
Adresa postala:  Str. Drumul Taberei nr. 9-11, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061353, Romania, Tel. 021319.58.58 int 3163, Fax:  021310.15.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2011 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer