Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare benzina si motorina


Anunt de participare numarul 136071/30.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN VRANCEA
Adresa postala: STR.CUZA-VODA NR.50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Punct(e) de contact: Elena ILIE-MICU, Tel. +40 237238840, In atentia: Elena ILIE- MICU, Email: [email protected], Fax: +40 237621128, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare benzina si motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Franco depozit
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare benzina si motorina.
Conform art. 6, alin. 3 din HG 925/2006 A C urmeaza sa suplimenteze cantitatea de produse cu 40% . Valoarea estimata cumulata a achizitiei (asadar plus cele 4 luni din anul 2013) este de 841016 lei din care 600725.72 lei reprezinta valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, iar 240290.28 lei reprezinta valoarea eventualelor acte aditionale de suplimentare.
Important! Operatorii economici isi vor intocmi oferta financiara raportat la valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 600725.72 lei, nu la valoarea cumulata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132000-3-Benzina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina115000 litri
Benzina4500 litri
Valoarea estimata fara TVA: intre 600, 725.72 si 841, 016RON
II.2.2) Optiuni
Da
se vor aplica prevederile art 6 alin 3 din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 1% din valoareaestimata , fara TVA, respectiv 6.007.25 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul AC cont nr. RO29TREZ6915005XXX000103, Trezoreria Focsani, se va depune scanat in SEAP sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la licitatia deschisa privind achizitionarea de benzina si motorina cod CPV 09132000-3, respectiv 09134200-9, per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile.GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, conform art.88 din HG 925/2006. GBE va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari? in original, virament bancar, in contul AC, cont nr. RO29TREZ6915005XXX000103, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006
Membri Comitetului Director:
Manager: Dr.Mircea Stoenoiu
Dir.Medical: Dr.Betisor Vitalie
Dir.financiar contabil: Ec.Stela Oceanu
Dir.tehnic: Ing. Alexandru Gurgu
Asistent sef: As.Mariana Grossu -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, printr-o adresa scrisa, depunerea exemplarului original sau a unei copii legalizate la sediul Autoritatii contractante.
-Fisa de informarii generale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare inultimii 3 ani;
Autorizare pentru livrarea produsului emisa de catre producatorul produselor ofertatesi Buletinul de analiza a produsului emis de Registrul Auto Roman-Organismul de Ceritificare Produse in temeiul articolului 31 din Directiva 2007/46/CE.
Recomandari din partea altor beneficiari, cel putin o recomandare
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv este pretul fara TVA.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda de 24 de ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1310/09.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art. 6, alin. 3 din HG 925/2006 A C urmeaza sa suplimenteze cantitatea de produse cu 40% . Valoarea estimata cumulata a achizitiei (asadar plus cele 4 luni din anul 2013) este de 841016 lei din care 600725.72 lei reprezinta valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, iar 240290.28 lei reprezinta valoarea eventualelor acte aditionale de suplimentare.Important! Operatorii economici isi vor intocmi oferta financiara raportat la valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 600725.72 lei, nu la valoarea cumulata.Modul de departajare a ofertelor aflate la egalitate se va face pe perioada desfasurarii rundei de licitatie electronica, iar in cazul in care egalitatea de pret se mentine si dupa desfasurarea rundei de lic. electronica , Ac va solicita ofertantilor in cauza o noua oferta de pret prin transmiterea unei solicitari de clarificari in SEAP, la rubrica INTRABARI, la care operatorii economici vor raspunde online, in SEAP.Pentru aceasta , operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe situ-rile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este cel prevazut de art 256 indice 2 alin 1 lit a din OUG 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Vrancea - Compartimentul Juridic
Adresa postala: Str. Cuza-Voda, nr. 50-52, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel. +40 237238840, Fax: +40 237621128
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer