Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare bitum rutier tip 50/70


Anunt de participare numarul 135038/27.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Intreprinderea de Drumuri si Poduri Gorj S.A.
Adresa postala: str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210187, Romania, Punct(e) de contact: Marius Banica, Tel. +40 253228221, In atentia: Biroului achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 253228221, Adresa internet (URL): www.idpgorj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu actionar unic judetul Gorj reprezentat de Consiliul Judetean Gorj
Activitate (activitati)
Altele: constructii drumuri
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare bitum rutier tip 50/70
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 1. Statia de mixturi asfaltice din com. Pestisani, sat Gureni
2. Statia de mixturi asfaltice din oras Tg Carbunesti, str. Blahnitei, nr. 19
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Societatea va achizitiona bitum rutier tip 50/70 pentru producerea mixturilor asfaltice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113610-4 - Bitum (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2500 de tone
Valoarea estimata fara TVA: 6, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- cuantum 62500 lei- valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor- modalitate de constituire - conf. art. 86 al.1 din H.G. nr. 925/2006 - cuantum -5% din valoarea fara T.V.A. a contractului- modalitate de constituire - conf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata integral din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Cerinta nr. 3
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010;Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69, ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functii de decizie:
Director general ? M. Banica
Director economic ? D. Bostina
Director marketing ? M. Lucaciu
Componenta Consiliului de Administratie:
- Marius Banica
- Aurel Stelea Popescu
- Dumitru Leustean
- Danel Petre Semenescu
- Nicolae Dumbrava
Cerinta nr.5
Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului(Certificatul va avea valabilitate la data deschiderii ofertelor);Acest certificat va fi prezentatfie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul.
In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul solicitat in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va solicita acestuia prezentarea certificatului in cauza in original sau copie legalizata.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentatfie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala in domeniul de activitate aferent contractului (comercializare bitum)care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani- minim 6000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - experienta similara
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati cu valoare minima de 3000000 lei
Cerinta nr.2
Certificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2012 12:00
Locul: S.C. I.D.P. Gorj S.A., str. 14 Octombrie, nr. 42, Tg Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici participanti la licitatie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Finantarea este asigurata din fonduri proprii.Termen de plata - 45 de zileIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256, ind. 2, al.1, lit. "a" din O.U.G. nr. 34/2006 - 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. I.D.P. Gorj S.A., - Oficiul juridic
Adresa postala: str. 14 Octombrie, nr. 42, Localitatea: Tg Jiu, Cod postal: 210187, Romania, Tel. +40 253237525, Email: [email protected], Fax: +40 253228221, Adresa internet (URL): www.idpgorj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 18:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer