Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare bonuri valorice carburant auto


Anunt de participare numarul 134489/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Politia Locala Sector 2
Adresa postala: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024056, Romania, Punct(e) de contact: LEFTER DOINITA, Tel. +40 212525103, Email: [email protected], Fax: +40 212525014, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare bonuri valorice carburant auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile de distributie ale furnizorului de pe raza Sectorului 2cat si din Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare bonuri valorice carburant auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
121500 L, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 585, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? ordin de plata, cu confirmarea sumei de catre bancaContul in care se depune garantia de participare: in contul deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO 05 TREZ 7025006XXX005914.- In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/ scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b) si c) din formularul anexat (Formularul 12) a tuturor membrilor asocierii.- Instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara eliberata de o societate bancara/societate de asigurari din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.- Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in plic.-Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.1. Cuantumul garantiei de participare este 8775 lei- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei (Conform pct.1 ? Modul de constituire al garantiei de participare) insotit de Formularul nr. 13.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, conform art. 85, alin. b) din HG 925/2006. - cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului, conform Formularului nr. 18 (pentru IMM 50% - dovada cu documentele prevazute in Legea nr. 346/2004).Modalitati de constituire: in termen de 5 zile de la semnarea contractului, prin instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisi conform art. 90 alin. 1 din HG nr. 925/2006, care devine anexa la contract, conform, art. 86 alin. 1 HG 925/2006, cu modificari ?i completari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorI. Art. 180
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
II. Art. 181
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Formularul 2 Sectiunea Formulare
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Nota: Oferta poate fi respinsa in oricare situa?ie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006.
Pentru persoanele juridice straineformulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor in original; (formulare-tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor in original.NOTA: Documentele se vor prezenta in original, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
III.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original, sau copie conforma cu originalul conform art. 5 alin. 1 din ordinul nr. 509/2011. Certificatele trebuie sa prezinte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(conform art. 5 alin. 1 din ordinul nr. 509/2011).
IV. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original, sau copie conforma cu originalul conform art. 5 alin. 1 din ordinul nr. 509/2011. Certificatele trebuie sa prezinte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(conform art. 5 alin. 1 din ordinul nr. 509/2011).
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
V.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4).
VI. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, de evitarea conflictului de interese, conform art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 11). Persoanele implicate in desfa?urarea procesului de atribuirea a contractului sunt: Director General Adjunct Gheorghe Pascu, ?ef Serviciu Financiar Licita?ii Eugenia Zarnoianu, Consilier Lefter Doinita, Sef Serviciu Dobrin Valerica, Consilier Juridic, Alexandru Ioana.
VII.- Certificat privind calitatea de participant la procedura(Formularul 3).
III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului prezentei achizitii publice.Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original, se accepta ?i copie conforma cu originalul de pe certificatul constatator emis de ORC (doar ofertantului declarat ca?tigator, inainte de transmiterea comunicarilor, pentru confirmare, trebuie sa prezinte certificatul in original sau copie legalizata).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul a realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1.170.000 Lei .
B.Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile.
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprizandsubcontractati(daca este cazul ).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor produsesimilare in ultimii 3 ani.Declaratie privind lista principalelorlivrari de produsesimilareinultimii 3 ani.
Copii ale contractului/contractelor declarate (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subcontractare). In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, precum si copie dupa caietul de sarcini.
Minim o recomandare din partea beneficiarilor.
Lista statiilor de distributie ale furnizorului de unde se procura carburantii auto pe baza bonurilor valorice (adresa si numarul de telefon), inclusiv cele de pe raza Sectorului 2 Bucuresti.Declaratie de conformitate privind calitatea produselor oferi
Se solicita cerin?e minime:
Prezentarea unu certificat de atestare a implementarii sistemului de managementul al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent. Documentele se vor prezenta in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invita?ia de participare va fi transmisa electronic, tuturor ofertan?ilor care au depus oferte admisibile a?a cum au fost definite la art. 37 din HG 925/2006Numarul de runde: 1Durata unei runde: 1 ziDaca ofertantul declarat admis nu modifica in cadrul fazei de licita?ie electronica elementele ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa in cadrul procedurii de evaluare ini?iala a ofertelorAutoritatea contractanta va atribui contractul de achizi?ie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din OUG 34/2006 in baza rezultatului ob?inut in urma finalizarii licita?iei electronice asa cum prevede art. 169, alin 2 din OUG 34/2006Operatorul economic a carui oferta se afla pe primul loc in clasament dupa terminarea rundei finale de licita?ie electronica, are obliga?ia de a prezenta la sediul autorita?ii contractante, in termen de 40 de ore de la finalizarea licita?iei electronice, oferta financiara aferenta pre?ului final ofertat
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3306/01.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 11:00
Locul: Sediul Politiei Locale Sector 2 din Sos. Pantelimon, nr. 27 Sector 2 Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art. 33 alin. 2 din HG 925/2006, orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele prezentate in ultima runda a licita?ieielectronice sunt egale, atunciautoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertan?ilor care au oferit cel mai mic pre? o noua oferta financiarain plic inchis, caz in carecontractul va fiatribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiilepot fi depuse in cel mult 5 zileincepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer