Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare bonuri valorice pentru combustibil auto


Anunt de participare numarul 83782/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Visinoiu, Tel.4120076, In atentia: Cristea Dan, Email: [email protected], Fax: 4120078, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare bonuri valorice pentru combustibil auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Sos. Viilor, nr. 52, sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare bonuri valorice pentru combustibili auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4800 file x 30 ron
Valoarea estimata fara TVA: 121, 008RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 2420 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare. Asocierea trebuie sa fie lagalizata la incheierea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de elibibilitare ( Formularul 12 A ) ;
- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul 12B);
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul nr. 12C)- Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, original sau copie legalizata.- Certificat unic de inregistrare ( CUI ) , copie certificata conform cu originalul;
- Certificat de atestare fiscala, emis de autoritatile competente, in original /copie lagalizata;
- Actul Constitutiv / Statutul SocietatiiCertificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (Formularul B2); declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat242.016 lei, respectiv 57.449 euro, -Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100) mai mare sau egal cu 30%.
- Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) peste procentul de 100%;
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, in copie certificata cu mentiunea conform cu originalul semnat si parafat de reprezentatntul societatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani;
-Experienta similara: Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu o valoare mai mare de121.008 lei ( fara TVA ) respectiv 28.725 euro;
-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare; se va atasa CV-ul persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.
- Informatii privind proportia in care contractul de furnizare urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (formularul 12 G)
- Ofertantul are obligatia de a face dovada dotarii cu utilaje si aparatura necesara corespunzatoare pentru alimentarea cu pompa si debitmetre la punctele de depozitare a combustibililor ale beneficiarului, asigurarea mijloacelor de transport adecvate, asigurarea calitatii produselor.
- Autorizatia pentru comercializarea produselor ofertate.
-Certificat ISO 9001 sau similar.
- Recomandari din parte altor beneficiari/clienti referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
- Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 12:00
Locul: Sala de sedinte, sediul ADP sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisieie de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP. Se va publica odata cu anuntul de participare. A fost publicat anunt de intentie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300, Romania, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500091, Romania, Tel.3195180, Fax: 3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Administrativ si Juridic
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel.4120076, Fax: 4120078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 17:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer