Licitatie Publica - Contract de furnizare buldoexcavator in sistem leasing
Anunt de participare numarul 137351/11.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA COVASNA
Adresa postala: str.Kos Karoly, nr.5A, Localitatea: Sf.Gheorghe, Cod postal: 520055, Romania, Punct(e) de contact: ing.Cosnean Ioan, Tel. +40 267351890, Email: [email protected], Fax: +40 267351024
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA COVASNA
Adresa postala: str.Kos Karoly, nr.5A, Localitatea: Sf.Gheorghe, Cod postal: 520055, Romania, Punct(e) de contact: ing.Cosnean Ioan, Tel. +40 267351890, Email: [email protected], Fax: +40 267351024
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA COVASNA
Adresa postala: str.Kos Karoly, nr.5A, Localitatea: Sf.Gheorghe, Cod postal: 520055, Romania, Punct(e) de contact: ing.Cosnean Ioan, Tel. +40 267351890, Email: [email protected], Fax: +40 267351024
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare buldoexcavator in sistem leasing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul DS Covasna
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Firnuzarea unui buldoexcavator pe pneuri, in sistem leasing financiar, pe o perioada de 3 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc buldoexcavator
Valoarea estimata fara TVA: 99, 485EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 6662 lei, echivalentul a 1493 euro (1 euro = 4, 4642 lei, curs valutar BNRdin data de 06.06.2012 )Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorForma de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate de asigurari sau de o societate bancara sau- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-numerar depus la caseria Directiei Silvice CovasnaCont: RO71 BPOS 1500 8032 981R ON01Banca: BANCPOST ? Sucursala CovasnaGarantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa.In cazul cand garantia de participare se constituie sub forma scrisorii de garantie bancara, originalul va fi depus la sediul autoritatii contractante pana la data si ora depunerii ofertelor precizate in anuntul de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Informatii generale
2) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: ing.Cosnean Ioan, ec.Morar Maria, ing.VuraFrancisc, ec.Burloiu Livia, cj.Serban Mihaela, ing.Cornea Emilian, tehn.Sinka Katalin
4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6)Declaratie privind calitatea de participant la procedura7)Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In cazul in care se prezinta copie a certificatului constatatorautoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate , a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista unitatilor de service
Se va completa o lista cu unitatile service autorizate RAR din judetul Covasna sau/si judetele limitrofe.Lista va trebui sa cuprinda date de contact si de identificare
Informatii privind subcontractantiCompletarea Formularului "Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul proceduri
Informatii privind asocierea.
Completarea formularului ?Acord de asociere?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Pret= reprezinta pretul total ce se va plati la sfarsitul perioadei de leasing exprimat in euro.Punctajul pentru factorul de evaluare "pret" (Ppret)se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut pret format din valoarea de intrare, valoare dobanda, valoarea comisioane, cost CASCO, RCA si prima inmatriculare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 51 puncte
2.
Termen de livrare
5%
Descriere: Pentru termenul cel mai mic se acorda 5 puncte.Pentru alt termen de livrare punctajul se calculeaza astfel: Pn = (termen cel mai mic/alt termen) x punctaj maxim alocat. Termenul de livrare va fi exprimat in zile calendaristice, incepand de la data ordinului de incepere a contractului de livrare
3.
Caracteristici tehnice si functionale
44%
Descriere: a) Sistem de franare ce utilizeaza uleiul hidraulic din instalatia utilajului, fara rezervor si lichid de frana special: - pentru dotarea cu acest sistem se acorda 14 puncte, pentru o alta configuratie se acorda 5 puncte. b)Sistem hidraulic: - pentru sistemul hidraulic cu trei pompe cu roti dintate sis sistem automat de reglare a puterii hidraulice se acorda 15 puncte; - pentru sistemul hidraulic cu doua pompe cu roti dintate si debit variabil se acorda 10 punctre; - pentru alta configuratie a sistemului hidraulic se acorda 5 puncte. c) Pentru capacitatea maxima a rezervorului de combustibil: - capacitatea rezervorului intre135-145 litri se acorda 5 puncte; capacitatea rezervorului intre 145-155 litri se acorda 10 puncte, capacitatea rezervorului peste 155 litri se acorda 15 puncte.
Punctaj maxim componenta tehnica: 49
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2852
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 10:00
Locul: La sediul DS Covasna, din mun.Sf.Gheorghe, str.Kos Karoly, nr.5A, jud.Covasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc sunt clasate oferte cu acelasi punctaj, avand in vedere principiul eficientei utilizarii fondurilor, departajarea se va raporta la pretul ofertei. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea, departajarea se va raporta la factorul de evaluare Termen de livrare. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea, departajarea se va raporta la factorul de evaluare Caracteristici tehnice si functionale. In cazul in care se obtine in continuare egalitatea se va solicita reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Covasna
Adresa postala: str.Kos Karoly, nr.5A, Localitatea: Sf.Gheorghe, Cod postal: 520055, Romania, Tel. +40 267351890, Fax: +40 267351024
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 11:34