Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE BUNURI - VEHICULE DE TEREN
Anunt de participare numarul 38815/10.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASI
Adresa postala: IASI, STRADA TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700462, Romania, Punct(e) de contact: PETRU COZAC, Tel.0232215497, In atentia: ING. DANUT PIRCHIU, Email: [email protected], Fax: 0232214357, Adresa internet (URL): www.apmis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE BUNURI- VEHICULE DE TEREN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASI, STRADA TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE BUNURI- VEHICULE DE TEREN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 BUCATI VEHICULE DE TEREN IN CONFORMITATE CU CERINTELE DIN CAIETUL DE SARCINI AFERENT DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE (PUBLICATA IN SEAP).
Valoarea estimata fara TVA: 148, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NESOLICITAT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE CBC 2004 - Budget Line 220202. Plata se va face prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (conform art.44 din O.U.G.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 12 A din documentatia de atribuire.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, completata in conformitate cu Formularul 12 B din documentatia de atribuire.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei.5. Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Certificat ISO 9001 pentru activitate de service si vanzare (copie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Contracte cu valori cel putin egale cu valoarea celui care face obiectul prezentei proceduri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertat
50%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2007 10:00
Locul: AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASI, STRADA TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, REPREZENTANT UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ACHIZITIA DE BUNURI - VEHICULE DE TEREN - in cadrul proiectului "Management Comun Romania - Republica Moldova pentru conservarea biodiversitatii in regiunea de granita - finantat de Neighbourhood Programme Romania - Moldova 2004 - 2006_ Phare CBC 2004 - Budget line B220202
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, SECTOR 3, STRADA STAVROPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL IASI
Adresa postala: STR. ANASTASIE PANU NR. 25 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTIINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONTESTA
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC- CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI RESURSE UMANE DIN CADRUL AGENTIEI PENTRU PROTECTIA MEDIULUI IASI
Adresa postala: STR. TH. VASCAUTEANU NR. 10 BIS, Localitatea: IASI, Cod postal: 700462, Romania, Tel.0232215497, Email: [email protected], Fax: 0232214357, Adresa internet (URL): www.apmis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2007 10:06