Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare bunuri conform proiectului"Modernizare si extindere Laborator sanitar Veterinar-Masura 1.2,SAPARD"


Anunt de participare numarul 42044/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ
Adresa postala: strada Fintina Popova, nr.30, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200319, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE VALENTIN IOVAN, Tel.0728286337, Email: [email protected], Fax: 0251427545, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare bunuri conform proiectului"Modernizare si extindere Laborator sanitar Veterinar-Masura 1.2, SAPARD"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, str.Fintina Popova, nr.30
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura medicala se de laborator pentru efectuarea de analize la nivelul standardelor UE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33190000-8 - Diverse aparate si instrumente medicale (Rev.1)
33252000-1-Instrumente de masurare a debitului, a nivelului si a presiunii lichidelor si gazelor (Rev.1)
33253220-6-Cromatografe (Rev.1)
33253300-1-Spectrometre (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1-Biologie moleculara-conf.caiet sarcini________-val.lot-1136689 lei
Lotul 2-Microbiologie-conf.caiet sarcini______________-val.lot- 174660 lei
Lotul 3-Cromatografie, spectometrie-conf.caiet sarcini_-val.lot-1819384 lei
Lotul 4-Chimie alimentara-conf.caiet sarcini__________-val.lot- 154275 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 285, 011RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: pt.lot.1-11366, 89 lei pt.lot.2-1746, 60 lei; pt.lot.3-18193, 84 leiiar pt.lot.4-1542, 78 lei, prin OP in ct.RO57TREZ2915005XXX000149-Trez.Craiova.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea din fonduri SAPARD.Plata in termen de 15 zile de la receptia efectiva a bunurilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere conform legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata se va efectua in 3(trei) transe cu termen maxim de depunere a cererii de plata 30.09.2008, aprobat de APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie conf.art.181 din OUG nr.34/2006, declaratie de participare la procedura, certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul consolidat al statului si bugetul local, la data de 29.02.2008, in perioada de valabilitate de la emiterea lor, certificat constatator de la Oficiul registrului Comertului si copie de pe Certificatul unic de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie >= cu valoarea loturilor, astfel: lot.1 >= 1136689 lei; lot. 2 >= 174660 lei; lot.3 >= 1819384 lei iar lot.4 >= 154278 lei.Sustunere financiara de catre o alta persoana, bilanturile contabile pe ultimii 3 ani-2004-2006, informatii privind capacitatea financiara si evolutia bonitatii financiare.Declaratii bancare corespunzatoare sau dovezi privind asigurarea riscului profesional.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;cel putin 3 contracte aferente experientei similare pe ultmiii 3 ani de natura si complexitate similare;termen de livrare-maxim 2 luni de la data incheierii contractului dar nu mai tarziu de 01.09.2008;standarde de asigurare a calitatii managementului din partea furnizorului iar din partea producatorului
standard de calitate al produsului si respectarea normelor de mediu; documente care sa ateste capacitatea de efectuare a service-ului in perioada de garantie si post-garantie, precum si contractele de munca, in copie, si C.V.-urile personalului
calificat de a efectua service-ul; garantie de minim 12 luni si service gratuit in perioada de garantie.Furnizorul se obliga sa
furnizeze la termen produsele contractate, sa asigure garantia acestora si sa le puna in functiune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
......
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Pretul caietului se achita cu OP in ct.RO56TREZ2915009XXX000258-Trez.Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2008 16:00
Locul: Craiova, str.Fintina Popova, nr.30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat din programul SAPARD-masura 1.2
VI.3) Alte informatii
Tel.0251425623
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str.N.Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600, Adresa internet (URL): www.portaljust.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de cel mult 10(zece) zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Dolj
Adresa postala: str.Fintina Popova, nr.30, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200319, Romania, Tel.0251425623, Email: [email protected], Fax: 0251425623, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.01.2008 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer