Licitatie Publica - Contract de furnizare cabluri electrice miniere flexibile
Anunt de participare (utilitati) numarul 131500/10.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. 0254506151, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare cabluri electrice miniere flexibile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: O subunitate miniera a CNH-SA aflata pe o raza de 30 km in jurul Pertosaniului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea a 5 loturi de diverse tipuri de cabluri electrice miniere flexibile, utilizate in subteranul minelor grizutoase din Valea Jiuluisi la suprafata subunitatilor miniere, pentru alimentarea cu energie electrica a utilajelor si masinilor miniere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31321210-7 - Cablu de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 loturi de diverse tipodimensiuni, respectiv lot1=200m; lot2=200m; lot3=150m; lot4=150m; lot5=100m. Precizari privind fiecare lot in parte sunt prevazute in Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 462, 110.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare pe lot: lot1=3439, 00lei; lot2=2400, 00lei; lot3=1402, 00lei; lot4=1292, 50lei; lot5=707, 00lei. Garantia de buna executie de 5%din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prev art 181 si 69*1 din OUG34/2006;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Acord de asociere daca este cazul;Declarartie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul";Certificat de inregistrare fiscala CUI -copie lizibila semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul";Pentru persoane juridice straine: documente dificatoare privind forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din p.d.v. profesional conform legislatiei din tara de rezidenta- de exemplu Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara de rezidenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2011 (copie legalizata sau copie lizibila tradusa in limba romana semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul") sau Scrisoare de bonitate bancara la data de 30.06.2011(original, copie legalizata sau copie lizibila tradusa in limba romana semnata si stampilata pt "conformitate cu originalul").Angajament ferm incheiat in forma autentica -daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, insotita de lista respectiva;
Certificarea conformitatii produselor:
a) o Declaratie de conformitate EC a produselor ? un modelb)Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor documente prin care se atesta ca produsele oferite (tipodimensiunile de cabluri electrice flexibile solicitate la loturile nr. 1, 2, 3 si 4) pot fi utilizate in subteran, in atmosfera potential exploziva grizutoasa, document(e) emise de organisme notificate UE.c) Mostre ? pt fiecare lot de cablu electric ofertat se va prezenta 20 cm de cablu.
Declaratia privind partea sau partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate -daca este cazul;Angajament ferm incheiat in forma autentica-daca este cazul
Documente care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2011 10:00
Locul: sediul CNH-SA , str. Timisoara , nr. 2 , Petrosani, jud. Hunedoara, cod 332015
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contecios Juridic al CNH-SA Petrosani
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2 , jud. Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. 0254-506100, Fax: 0254-506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2011 08:59