Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare CALCULATOARE, LAPTOP-uri si ECHIPAMENT LABORATOR - MECANICA


Anunt de participare numarul 51790/10.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67Facultatea de Mecanica, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel.0232278680/2196, In atentia: Administrator sef facultate, Email: [email protected], Fax: 0232233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica
Adresa postala: B-ul Dimitrie Mangeron nr.59, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel.0232-278680/2196, In atentia: Administrator sef facultate, Email: [email protected], Fax: 0232-233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant tehnic superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare CALCULATOARE, LAPTOP-uri si ECHIPAMENT LABORATOR - MECANICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica, b-dul Dimitrie Mangeron nr. 59, Administrator sef facultate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de calculatoare, laptopuri si sistem ptr. masurarea caracteristicilor dinamice ale autovehiculelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213200-7 - Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30231100-8-Computere (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 = 5 buc;
LOT 2 = 11 buc.
LOT 3 = 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 215, 168.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.07.2008 pana la 20.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. partic. constituie suma fixa, cuantum max. 2% val. estimata contr. achizitie publica, total gar.=4303 RON(defalc.pe loturi);Gar.buna executie procent. cuantum 10% val. contr. furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata achizitiei se face prin ordin de plata, prin Trezorerie, din fonduri buget-dotari; sponsorizare si contracte cercetare stiintifica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. eligib. propria raspund. conform. F 4- Sect. IV;2.Declar. privind neincadrarea preved. art.181 ordonanta propria raspund.conform. F5 - Sect. IV;Certificat atestare fiscala emis Directia Generala a Finantelor Publice;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice;Copie stampilata si semnata conform cu originalulsau copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform(F 6 - Sect IV)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 7 - Sectiunea IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, F 8 Sect. IV ; declaratieofertantului F 9 Sect. IV;
Declar. ref. echip. tehnice si masurile aplic. asig. calitatii; Informatii refer. personalul/organismul tehnic special. dispune angaj. part.obtinut candidat /ofertant asig. contr. calit. F. 10 Sect. IV; Lista cuprd. subcontractantii F 11 - Sect. IV; Declar. F 12 - Sect IV ofertantuluipartea/partile contract indepl. subcontr.;Subcontr. indepl. mai mult de 10% contr. achiz. publica compl. F 5 - Sect IV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie licit. electronica se trans. ofertanti oferte admisib. data 15.07.2008. Invit. contine data si momentul start LE. Se desf.: runda I 18.07.2008 sirunda II (finala) 21.07.2008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.07.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 29.08.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2008 10:30
Locul: Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Facultatea de Mecanica, b-dul D.Mangeron nr. 59, etaj.I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai universitatii numiti prin Decizie Rector si persoane imputernicite ale firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contest.poate fi depusa in toate fazele prodec.impotrv.oricarui act al autorit. contrct.La val.mai mica decat prag val.contest.poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii cunost.in cond. prezentei OUG.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica Gheorghe Asachi Iasi - Oficiul Juridic -jr.Mirela Troia
Adresa postala: B-dul Dimitrie Mangeron nr. 67, corp T, etaj I, Directia Generala Administrativa, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232-278680/2534, Fax: 0232-278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2008 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer