Licitatie Publica - Contract de furnizare canule arteriale, venoase si coronare, materiale sanitare pentru administrarea solutiei de cardioplegie si eprubete ACT
Anunt de participare numarul 98912/29.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0521 BUCURESTI
Adresa postala: strada Arhitect Ion Mincu nr.7 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA GANEA, Tel.0212228129;0212228862;021222033, Email: [email protected], Fax: 021222033, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare canule arteriale, venoase si coronare, materiale sanitare pentru administrarea solutiei de cardioplegie si eprubete ACT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediu utilizator final Romania, Bucuresti, strada I.C. Bratianu nr 149, comuna Balotesti, Jud Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 47, 505 si 959, 260RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare canule arteriale, venoase si coronare, materiale sanitare pentru administrarea solutiei de cardioplegie si eprubete ACT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141220-8 - Canule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 47, 505 si 959, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de maximum 18.860, 00 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontari cu CASAOPSNAJ, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de urgenta nr 34/2006 privind achizitiile publice
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial
Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
Cazier fiscal al ofertantului, emis de Autoritatea competenta din tara de origine a acestuia
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale conform formularului nr.2 (cifra de afaceri solicitata pentru anii 2007-2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia de dealer, eliberata de producatorul sau importatorul autorizat de acesta, pentru produsele ofertate, aflate in termen de valabilitate la data deschiderii, in original sau copie legalizataUn document din care sa reiasa dovada certificarii sistemului de management al calitatii, in conformitate cu standardele ISO 9001 sau echivalent al acestuia
Un document din care sa reiasa marca CE pentru produsele ofertate, aflat in termen de valabilitate, sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza in 2 etape
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 12:00
Locul: Str arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor prezenta o imputernicire scrisa semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Decontari de la CASAOPSNAJ
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTINCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0521 Bucuresti
Adresa postala: strada Arh Ion Mincu nr. 7, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011356, Romania, Tel.021.222.81.29, Fax: 021.222.20.33
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 16:12