Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare capse electrice detonante milisecunda antigrizutoase


Anunt de participare (utilitati) numarul 132934/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Compania Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare capse electrice detonante milisecunda antigrizutoase
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Subunitatea miniera E.M. Vulcan
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Capsele electrice detonante milisecunda sunt folosite la initierea si detonarea incarcaturilor explozive utilizate la lucrarile extractie si de exploatare a carbunelui, respectiv la lucrarile de perforare-impuscare in subteranul minelor cu mediu potential exploziv grizutos si cu praf de carbune, subunitatilor miniere ale CNH-SA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24615000-8 - Fitile, capse detonante, initiatoare si detonatoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
400.000, 00 bucati de capse electrice detonante antigrizutoase
Valoarea estimata fara TVA: 1, 556, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de particip.este: 31.120, 00 lei. Perioada de valabilit. va fi cel putin egala cu per. de valabil. a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de particip.: -virament bancar in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Filiala Petrosani;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pe perioada de valabilitate prev. mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf. art.86 alin.(3) din HG925/2006 (formular1); ?in numerar, prin depunerea la casieria autoritatii contractante, in cazul in care val. garantiei de particip. e redusa ca valoare.In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit. a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In sit. in care operat. economic depune constestatie privind procedura de atribuire si CNSC respinge in totalitate aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de particip. a ofertantului contestator suma de: 5.336lei, potrivit preved.art.278^1 alin.1, lit.b din OUG34/2006.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG925/2006, corelat cu art.278 1 alin.(2)din OUG34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare, reprezinta 5% din valoarea contractului, fara TVA. Perioada de valabilit. a garantiei de buna exec.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. Modul de constituire al garant. de buna exec. : -un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ.de asigurari, ce devine anexa la contract.-Instrumentul de garantare trebuie sa prev. daca plata garant se va executa conditionat sau neconditionat conf. preved. art 86 alin(3)din HG925/2006 (formular 15);
-innumerar, prin depunere la casieria CNH-SA, in cazul in care este red.ca valoare;
-daca partile convin, garant. de buna exec. se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Garant. trebuie sa fie irevocabila. Restituirea garant.de buna exec.se efectueza conform cu preved. art.92 alin.(1) din HG925/2006. IMM-urile benefic.de red.cu 50%a garant de part.si de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006 (Completata in conformitate cu formularul 2.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din procedura). 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si e din OUG34/2006(Completata in conformitate cu formularul 3.1 .Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).
3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006(completata in conformitate cu formularul 3.2. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire este: Director General?ing.Jujan Constantin, Director Tehnic ? ing. Nicolescu Cristian; Director Economic?ec.Popescu Verginica; Director Comercial?ing. Stoicescu Mihail; Ing. Sef Productie Investitii?ing. Birchi Constantin; Sef Serv.CUP?ing.Sienerth Valter; Sef Serv.Achizitii Publice Marketing Desfacere-ing. Utu Victor; fiind mentionati si pe site-ul oficial al CNH-SA, respectiv www.cnh.ro).
4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(se completeazat in conformitate cu formularul 4)5.Acord de asociere, numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie.
6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completata in conformitate cu formularul 5. Se vor avea in vedere preved. art.44 din OUG34/2006).
Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr.346/2004. Pentru persoane juridice romane :
1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .
2. Autorizatia pentru detinerea, transportul si comercializare materialelor explozive, emisa de autoritatile romane, conform Legii nr. 126/1995 cu modificarile si completarile ulterioare in vigoare.Pentru persoane fizice romane :
3.Autorizatia de functionare , precum si orice alt document edificator considerat necesar dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
4.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la data de 30.06.2011 sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011.2. Angajament ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3ani.
2. Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .
3. Certificarea conformitatii produselor:
a) Certificatul CE de tip al produsului oferit, emis de catre un organism notificat UE, intocmit conform legislatiei UE .4. Angajament ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
1. Documente/Certificate care sa atesteimplementarea si mentinerea unui sistem de managemental calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta, prin intermediul SEAP, va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi. Invitatia va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care vor fi transmise invitatiile pe cale electronica.Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda, Durata unei runde: 1 ziElementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pret unitar (lei/buc)fara TVA, pe toata cantitatea de 400000 buc.Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a unei proceduri de atribuire , doua sau mai multe oferte sunt egale, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita o clarificare in SEAP, iar operatorii a caror oferte au preturi egale vor incarca o noua propunere financiara pe baza careia vor fi departajati.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 10:00
Locul: sediul CNH-SA , str. Timisoara nr. 2, loc. Petrosani, jud. Hunedoara , cod postal 332015
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/sau selectie, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea??art.11 alin(4)din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se completeaza in conformitate cu formularul 11 si cu anexa la formularul 11.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contencios Juridic al CNH-SA
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer