Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare carburant- MOTORINA EURO 5


Anunt de participare (utilitati) numarul 134074/20.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. +40 251485041/+40 251506076, Email: [email protected], Fax: +40 251506077, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare carburant- MOTORINA EURO 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, Calea Severinului nr.23, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare ? carburant - Motorina Euro 5, utilizata dreptcombustibilpentru motoarele diesel care echipeaza autovehiculele din parcul regiei . Caracteristicile tehnicesunt precizate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de motorina solicitata este :1, 325, 424.00 litri pana la 31.12.2012- contract initial, la care se pot adauga in cazul prelungirii valabilitatii contractului si suplimentarii obiectului acestuia inca662, 712.00 litri pana la data de 30.04.2013, in conditiile prevazute la art.6(3) din HG 925/2006 modificata si completata , in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata a contractului , fara TVA =6, 295, 764.00 lei ( pentrucantitatea de 1, 325, 424.00 litri pana la 31 decembrie 2012).Valoarea estimatapentru cele 4 luni de prelungire, fara TVA = 3, 147, 882.00 lei(pentru cantitatea de 662, 712.00 litri de la 1 ianuarie 2013 pana la 30 aprilie 2013), in conditiile prevazute la art.6(3) din HG 925/2006, modificata si completata.Valoarea estimata totala9, 443, 646.00 lei , fara TVA (pentru cantitatea de 1, 988, 136.00 litri, include si eventualele suplimentari pentru cele 4 luni de prelungire).Valoarea estimataminima a intervaluluirespectiv valoarea de 6, 295, 764.00 lei, reprezinta valoarea estimata a contractului( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea suplimentarilor conform legii. Densitatea ( decalcul)KG/ Lla 150Cva fi valoarea de ? =0. 832 Kg/ l
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 6, 295, 764.00si9, 443, 646.00 leiMoeda: RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 295, 764 si 9, 443, 646RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art.6(3) din HG 925/2006, modificata si completata1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie de participare94, 436.00 RONPerioadaminima de valabilitate a garantiei de participare :120 zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzatorCuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50 % din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raspundere conform legii nr.346/2004.VI.5. Modulde constituire a garantieide participare - in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr.925/2006 actualizata la zia) Prin virament bancarb) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadasolicitata (Formularul nr 8- in original )c) Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante (cont IBAN RO97 BRDE 170S V03929721700 ), deschis la banca BRD -GSG - Craiova .d) Fila CEC- in original , cu confirmarea bancii emitente.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare- in conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1 alin. 1lit. cdin OUG nr. 34/2006 ? actualizate la zi, in cuantum de 8, 189.00 lei G.buna exec. este de 2 % din val.contractuluifara TVAG. buna exec. IMM este de 50 % din cuant.sol., cu decl.pe propria rasp.conf.legii nr.346/2004.Modul de const. ? Form. nr. 12Formade const : conf.prev.art 90din HG nr. 925/2006 modif. prinHG 1045/2011 .a)Inst. de garant. emis de o societate bancarasau de o societate de asig., b)Dep. in numerar la casieria AC sauc)Daca partile convin, prinret.din sumele datorate pt. fiecare fact.part. , contractantul are oblig. de deschidelaTrez. Statului din cadru org. fisc.comp. uncont de disp. distinct, la disp.AC .G. buna exec.a contr.va fi ret./rest.in cond. prev. la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.Daca of. form. contest. in cond.prev. la art. 255 din OUG nr. 23/2006 si daca Cons. resp.contest.ca nefondata , AC varet. din garant.de particip., in raport cu val. estimata, sumecalc.conf.prev. art 2781*.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE : SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate la cerintele de calificare, acestaeste obligat sa prezinte/completeze documentele lipsa, la sediul autoritatii contractante, in termenul acordat de autoritatea contractanta, sub sanctiunea declararii ofertei ca inacceptabila.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspunderecompletata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Formularul nr.2
Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilorsociale(eliberat de ANAF)si bugetullocal (eliberat de Primarie), in original saucopie lizibila- dupa caz , semnate si stampilae pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal, certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta si din care sa rezulte ca nu exista datori scadente in luna anterioara cele in care se depune oferta.Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura .
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 3Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundereprin care se certificafaptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) conform Formularuluinr.4 .
Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr.5
Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiileart.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularuluinr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneazadocumente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Ec. Florescu Marinel- Director General
Ec. Teodorescu Marian- Director Economic
Ing. Sutru Nastase- Director Tehnic
Ing. Drinceanu Nicolae-Director ExploatareIng. Dumitrescu Paul- SefBirou Tehnic
C.J. Tica Cristiana -Consilier Juridic
Ing. Iovan Iuliana ? Sef Comp. Achizitii Publice Cerinta nr. 1Certificat constatator ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.
Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalentin original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului .
Pentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestareori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Bilantul contabil sau extras de bilant , in cazul incare publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul
Cerinta nr. 2
Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globalepe ultimi 3 ani( respectiv 2010, 2009, 2008)Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de minim12, 591, 528.00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei(3) ani (2010, 2009, 2008),
Ofertantul va prezentamaxim 3contract de furnizare/proces verbal de rceptie/documenteprin care sa confirmelivrarea unei camtitati de motorinade minim 1, 325, 424.00 litri.
Cerinta nr.2Informatiiprivind echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Declaratie princare ofertantulateste faptul cadetine (dotarea proprie/ inchitiere sau alta forma de punere la dispozitie ) oautocisternapentru transportul carburantului la sediul autoritatii contractante, care sa fie echipata conform normelor europene in vigoare si care sa detina documentele necesare efectuarii transportului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (ITP, ADR, licenta de transport etc.) .
Cerinta nr.3
Informatii privind Atestatul de inregistrare pentru comercializare si/sau depozitare en- gros a produselor energetice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CA FAZA FINALA.NR. DE RUNDE 1 (UNA). DURATA UNEI RUNDE :1 (UNA ) ZI (24 ORE ). LICITATIA ELECTRONICA VA INCEPE DUPA DOUA ZILE LUCRATOARE DE LA DATA TRANSMITERIUI INVITATIEI.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 10:00
Locul: REGIA AUTONOME DE TRANSPORT CRAIOVA , Calea Severinului nr. 23, Craiova, jud. Dolj, cod P 200679
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor. Persoanele imputernicite vor prezenta imputernicirea scrisa si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana.In cazul in care dupa finalizarea rundei de licitatie electronica, cel mai mic pret a fost oferit de doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Procedeul se va repeta pana la identificarea ofertei cu pretul cel mai scazutOfertantul clasat pe primul locva prezenta pentru conformitate, certificatul constatator eliberat de ORC , in original sau copie legalizata, in perioada de evaluare a ofertelor respectiv inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii .In vederea participarii la licitatia electronica , operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online , sa detina certificat digital validpentru acces in sistem, o adresa de e- maill functionala precizata in datele de contact .Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare : www.e-licitatie .ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer