Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANT AUTO
Anunt de participare numarul 126999/28.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Adresa postala: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, Localitatea: stefanesti, Cod postal: 0343, Romania, Punct(e) de contact: Biroul A.T.A.P., Tel. 0744422084, In atentia: EMIILIAN DANIEL TARLEA, Email: [email protected], Fax: 0248285740, Adresa internet (URL): PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANT AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIILE DE ALIMENTARE CU CARBURANT AUTO ALE FURNIZORULUI
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de carburanti auto pe carduri pentru autosanitarele Serviciului Judetean de Ambulanta Arges, prin alimentarea acestora cu carburanti auto, direct de la statiile furnizorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOTORINA- 135380 litri
BENZINA - 8500 litri
Valoarea estimata fara TVA: 582, 860RON
II.2.2) Optiuni
Da
MAJORAREA CANTITATILOR DE CARBURANTI ESTIMATE: MOTORINA- 54152 l si BENZINA FARA PLUMB - 3400 l
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 3 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.09.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea acestuia, fara TVA.Depunerea unei garantii de participare in cuantum de 4362 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pretul contractului poate fi ajustat in conformitate cu prevederile art. 97 alin. (2) din HGR nr. 925/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr.1 anexat la prezentul b)Declaratie pe propria raspundere pv. eligibilitatea completata in conf. cu Formularul nr.2 c)Declaratie pv. neincadrarea in prev. Art.181 din OUG 34/2006 completata in conf. cu formularul nr. 12B d)Declaratie pv. calitatea de participant la procedura completata in conf. cu Formularul nr.12C e)Certificat constatator emis de O.R.C. de pe langa Tribunale sau echivalentf)Certificat de Atestare Fiscala eliberat de D.G.F.P. sau echivalentg)Certificate constatatoare pv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant Contabil al Ofertantilor din anul 2010 , depus si inregistrat la Administratia Finantelor Publicesau echivalent;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru respectarea timpului de interventie la caz, prevazut de OMS nr. 2021/2008, pentru indeplinirea contractului, este conditie obligatorie detinerea de statii in loc. sau apropiere, in care functioneaza substatiile: Pitesti, Curtea de Arges, Domnesti, Campulung, Costesti, Topoloveni si Mioveni.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S251-385851 din 23.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 08.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SURSA DE FINANTARE: VENITURI PROPRII OBTINUTE IN PRINCIPAL DIN CONTRACTUL INCHEIAT CU CASA DE ASIGURARI DE SANATATE ARGES SI IN SECUNDAR DIN CONTRACTE DE ASISTENTA MEDICALA SI TRANSPORT SANITAR INCHEIATE CU TERTI( SPITALE, CLUBURI SPORTIVE ETC.)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Judetean de Ambulanta Arges
Adresa postala: str. dr. Ana Aslan, nr. 1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110283, Romania, Tel. 0248285740, Email: [email protected], Fax: 0248285740, Adresa internet (URL): str. dr. Ana Aslan, nr. 1, Pitesti
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2011 16:38