Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANTI


Anunt de participare (utilitati) numarul 130915/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA - CANAL S.A. SIBIU
Adresa postala:  Sibiu, str.Eschil, nr.6, jud.Sibiu, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550096, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN STURZ, Tel. 0269 222916, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0269 223468, Adresa internet (URL):  http: //www.apacansb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE CARBURANTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MOTORINA EURO 5 SI BENZINA FARA PLUMB
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOTORINA: LOTUL I-280000 litri; LOTUL II-30000 litri
BENZINA: LOTUL I-30000 litri; LOTUL II-3190 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 563, 393RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: LOTUL I - 28240 lei si LOTUL II - 3020 lei.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL VA PREZENTA O DECLARATIE PRIVIND ELEGIBILITATEA CONFORM FORMULARULUI 1 DIN SECTIUNEA III.
OFERTANTUL VA PREZENTA O DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERUILE ART. 181 CONFORM FORMULARULUI 2 DIN SECTIUNEA III.
OFERTANTUL VA PREZENTA CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND PLATA LA ZI A TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT SI ALTE BUGETE: CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ELIBERAT DE ANAF SI CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE VALABILE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE O.R.C./AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE.
CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA O.R.C. .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VA PREZENTA ULTIMUL BILANT APROBAT.
SE VA COMPLETA SI PREZENTA FORMULARUL 4 - INFORMATII GENERALE DIN SECTIUNEA III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru lotulI, operatorul economic trebuie sa detina cel putin o statie de livrare pe raza Municipiului Sibiu.
Pentru lotul II, operatorul economic trebuie sa detina cel putin o statie de livrare pe raza municipiului Fagaras.Se va prezenta in mod obligatoriu o lista a tuturor statiilor de livrare din tara.Ofertantul trebuie sa prezinte certificate sau alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde
Ofertantul trebuie sa prezinte Declaratie de conformitate a produselor conform modelului aprobat prin legislatia in vigoareOfertantul trebuie sa aiba experienta in furnizarea unor produse similare.
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, conform Formularuluinr. 5 din Sectiunea III. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2011 13:00
Locul: SC APA CANAL SA SIBIU, STR. ESCHIL, NR. 6, SALA DE CONSILIU.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR.
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030064, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CANAL SASIBIU, BIROUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. ESCHIL, NR. 6, Localitatea:  SIBIU, Cod postal:  550096, Romania, Tel. 0269222916, Fax:  0269223468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer