Licitatie Publica - Contract de furnizare carburanti 2012
Anunt de participare numarul 133892/12.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Punct(e) de contact: Directia silvica Vaslui, Tel. +40 235361437, In atentia: ing. Epure Paul, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si activitati conexe acesteia
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare carburanti 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile PECO ale ofertantului castigator
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionare cu carburanti pentru activitatea de productie la Directia silvica Vaslui, Ocolul silvic Vaslui si Ocolul silvic Brodoc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100000 litri motorina si 20000 litri benzina
Valoarea estimata fara TVA: 530, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 10550 lei , din care 8760 lei pentru lotul 1 si 1790 lei pentru lotul 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care se gasesc in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei. Se poate constitui in una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul autoritatii contractante la data limita de depunere a ofertelor-depunere numerar-ordin de plata , cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA . Ofertantii care se gasesc in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei. Se poate constitui in una din modalitatile: -scrisoare de garantie bancara de buna executie-depunere numerar-retineri succesive din facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular - Informatii generale
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute le art.181 din OUG. 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute le art.69^1 din OUG. 34/2006
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : ing. Popoiu Dumitru-director, ec. Sirbu Vasilica-director economic, jrs. Sandu Sorina-consilier juridic, ing. Idriceanu Catalin-compartiment productie, ing. Epure Paul-comp. achizitii
-Certificat pentru depunere oferta independenta cf. ord. 314/2010
Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator eliberat de ORC in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, furnizarea de produse solicitate prin documentatia de atribuire
Persoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art. 182 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil depus
-Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 880000 lei pentru ofertare lot 1 si de cel putin 180000 lei pentru ofertare lot 2
Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv :
-pentru anul 2009 1euro=4.2373 lei
-pentru anul 2010 1euro=4.2099 lei
-pentru anul 2011 1euro=4.2379 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim :
- 440000 lei fara TVA pentru ofertare lot 1-90000 lei fara TVA pentru ofertare lot 2.
Completare formular ?Experienta similara?.
Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari.
-Informatii privind personalul tehnic si de specialitate
-Completare si prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?-daca este cazul
-Completare si prezentare formular ?Acord de asociere?-daca este cazul
-Standarde de asigurare a calitatii- prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente
-Standarde de protectia mediului- prezentare certificat ISO 14001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20349/07.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Personal imputernicit al ofertantilor pe baza de delegatie semnata si stampilata de reprezentantii legali
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte admisibile castigatoare cu acelasi pret, se vor notifica candidatii care au facut aceste oferte pentru a depune oferte noi in plic in termen de 3 zile lucratoare de la data primirii comunicarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de contestatar despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia silvica Vaslui- compartimentul juridic
Adresa postala: str. Veteran Turcanu, nr.61, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730036, Romania, Tel. +40 235361437, Email: [email protected], Fax: +40 235361437, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 08:42