Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare carburanti auto


Anunt de participare numarul 51482/08.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Reglementare in Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.14, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Caloiu, Tel.021.305.28.66, Email: [email protected], Fax: 021.305.28.63, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Reglementare in domeniul comunicatiilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Carburanti vor fi livrati la statiile de distributie detinute de furnizor.
Cardurile de credit vor fi livrate lasediul achizitorului.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza carburanti auto, respectiv benzina si motorina, cu alimentare la pompa, pe baza de carduri de credit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111200-0 - Benzina fara plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona urmatoarele cantitati maxime (pentru perioada de derulare a contractului incluzand si perioada de prelungire de 4 luni):
- 267.300 litri benzina fara plumb cu cifra octanica 95
- 16.200 litri benzina cu cifra octanica minim 98- 112.050 litri motorina tip Euro-Diesel.
Valoarea maxima estimata a contractului este de 1.664.887, 5 lei, fara TVA, (reprezentand 443.970 euro), din care 739.950 lei, fara TVA, (reprezentand 197.320 euro) pentru perioada 1 ianuarie - 31 aprilie 2009.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 664, 887.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de prelungire cu o perioada de maxim 4 luni.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de 12.000 lei.Se solicita garantie de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea maxima estimata a contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Bugetul de venituri al ANRCTI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va prezenta declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea a 4-a a documentatiei de atribuire;2. Ofertantul va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea a 4-a a documentatiei de atribuire.3. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Persoane juridice - Ofertantul va prezenta, in copie sau original, certificat constatator (extras de registru) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, eliberat ulterior datei de 26.05.2008, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul procedurii de atribuire;
b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei.
- Persoane fizice - Ofertantul va prezenta in copie autorizatia de functionare/alte echivalente.
- Persoane juridice/fizice straine - Ofertantul va prezenta, in copie tradusa in limba romana si legalizata, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va prezenta, in original, Formularul nr. 3 din Sectiunea a 4-a semnat de reprezentantul legal, cuprinzand lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Ofertantul va prezenta, in original, o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, in conformitate cu Formularul nr. 4 din Sectiunea a 4-a, de unde sa reiasa ca ofertantul are capacitatea de a asigura alimentarea cu combustibil auto (de tipul celor specificate in Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini) la pompa, pe baza cardurilor de credit, la cel putin o statie de alimentare in fiecare oras resedinta de judet si la cel putin 10 (zece) statiiin mun. Bucuresti si jud. Ilfov.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Prin lista prezentata ofertantul trebuie sa demonstreze ca a indeplinit si realizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si care au avut valoarea cumulata egala sau mai mare decat 1.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 26.09.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2008 12:00
Locul: Sediul ANRCTI din Bucuresti, str. Italiana nr. 22, sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot fi prezenti la sedinta de deschidere a ofertelor cu prezentarea unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: 15.01.2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.303.29.78, Email: [email protected], Fax: 021.305.28.63
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANRCTI- Serviciul Juridic Achizitii
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021.303.29.78, Email: [email protected], Fax: 021.305.28.63, Adresa internet (URL): www.anrcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2008 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer