Licitatie Publica - contract de furnizare carburanti auto
Anunt de participare numarul 42272/30.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Darescu, Tel.3166171, Email: [email protected], Fax: 3166171, Adresa internet (URL): https: //mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare carburanti auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea 13 Septembrie, nr. 135, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de carburanti auto
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
motorina euro standard - 90.000 litri minim - 110.000 litri maximbenzina fara plumb - 25.000 litri minim - 30.000 litri maxim
Valoarea estimata fara TVA: 460, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare in valoare de 8.000 lei -garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- certificate constatatoare care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidat, vizate si aflate in termen de valabilitate - in original sau copii legalizate;
- certificat fiscal pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, aflat in termen de valabilitate - in original sau copie legalizata;
- certificat de inregistrare emis de O.R.C.- certificat constatator emis de O.R.C. din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate desfacerea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie - original sau copie legalizata;
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale-declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - minim 250.000 euro/an-ultimele 3 bilanturi anuale integrale cu viza administratiei financiare - copie-lichiditate generala - valoarea indicatorului sa fie peste procentul de 100%-solvabilitate patrimoniala - minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-certificat de conformitate sau declaratie de conformitate al produsului eliberat de producator/organism acreditat - copie-fisa tehnica a produselor ofertate-autorizatie pentru livrarea produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: prin achitare de numerar la casieria unitatii persoana desemnata sa ridice documentatia trebuie sa aibe asupra sa o imputernicire scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2008 10:00
Locul: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta, Calea 13 Sept. nr. 135, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-comisia de evaluare -persoanele desemnate din partea op. economici (avand asupra lor imputernicirea scrisa din care sa reiasa ca sunt autorizate sa participe la sedinta)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel.0213191649, Email: [email protected], Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic - Contencios din cadrul Inspectoratului
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr 135, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76100, Romania, Tel.2075500/29015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2008 14:39