Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare carburanti pe baza de carduri


Anunt de participare numarul 116884/12.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Adresa postala:  Str. Fluviului nr. 16, sectorul 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010952, Romania, Punct(e) de contact:  str. Promoroaca, nr. 9-11, sector 1, cod 014013, Bucuresti, Tel. (+4021) 316 79 21, In atentia:  GEANINA MAGDALENA ALEXE, Email:  [email protected], Fax:  (+4021) 411 98 70, Adresa internet (URL):  www.cncir.eu, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala pe actiuni, de interes strategic national, cu actionar unic statul roman, care functioneaza sub autoritatea Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri
Activitate (activitati)
Altele: Realizarea de testari si analize tehnice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare carburanti pe baza de carduri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Combustibilul se va livra la statiile furnizorului, iar cardurile vor fi livrate la sediul CNCIR SA din Bucure?ti, str. Promoroaca, nr. 9-11, sector 1.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE DECARBURANTI (benzina fara plumb, motorina )PE BAZA DE CARD DE CREDIT PENTRUCNCIRSI CELE 14 SUCURSALE ALE SALE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
201600 l benzina
6000 l motorina
Durata contractului poate fi prelungita la solicitarea autoritatii contractante cu maxim 4 luni de la data expirarii duratei contractului. Contractul poate fi suplimentat in aceste 4 luni cu o cantitate care reprezinta diferenta dintre cantitatile de carburanti prevazute in caietul de sarcini si cele efectiv consumate la data de 31.12.2011. Suplimentarea cantitatii de carburanti pe baza de card credit va fi conditionata de existenta surselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 867, 343.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Vezi pct. II.2.1) de mai sus referitor la prelungirea duratei contractului.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 9000 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de venituri si cheltuieli al CNCIR SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie privind evitarea conflictului de interes; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de inregistrare al societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generaleInformatii privind capacitateatehnica despecialitate si de asigurarea calitatiiCertificat de conformitate produsAutorizare pentru livrarea produselorStandarde de asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale;Operatorul va face dovada ca detine cel putin o statie proprie de distributie in fiecare resedinta de judet si in Bucuresti, unde se pot utiliza cardurile de carburant pe baza de creditDeclaratie de conformitate data conform Anexei 7 in baza HG nr.1022/2002Autorizare pentru livrarea produselor/autorizatie pentru comercializarea produselor, emisa de catre producatorul produselor ofertateOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Obiectul procesului repetitiv de ofertare: Discountul acordat la facturare. Va exista o singura runda. Ofertantii vor putea vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi la licitatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.04.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2011 11:00
Locul: CNCIR SA, Bucuresti, str. Promoroaca, nr. 9-11, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire si copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCIR SA - Biroul Aprovizionare
Adresa postala:  str. Promoroaca, nr. 9-11, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  014013, Romania, Tel. (+4021) 316 79 21, Email:  [email protected], Fax:  (+4021) 411 98 70, Adresa internet (URL):  www.cncir.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2011 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer