Licitatie Publica - contract de furnizare carne de pasare, carne de porc, carne de vita si preparate din carne de pasare, porc si vita
Anunt de participare numarul 74686/01.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02301
Adresa postala: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Punct(e) de contact: dorin dragan, Tel.0214136007, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0214130961, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare carne de pasare, carne de porc, carne de vita si preparate din carne de pasare, porc si vita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, sector 6, blv. Ghencea, nr. 35
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare carne de pasare, carne de porc, carne de vita si preparate din carne de pasare, porc si vita in cantitatile si conditiile descrise de Caietul de sarcini atasat prezentului anunt de participare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
15131130-5-Carnati (Rev.2)
15131230-6-Salam (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 loturi cu cantitati conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 378, 338RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare: Lot1 = 1.732 lei, Lot2 = 3.382 lei , Lot3 =871 lei , Lot4 = 1.160 lei, Lot5= 422 lei 2.garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat de la bugetul de stat, plata se efectueaza dupa livrarea produselor, prin virament intr-un cont al operatorului deschis la trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
criterii de calificare impuse: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare, Fisa de informatii generale, , Certificat de calitate si certificat de siguranta alimentului la producator sau distribuitor, Autorizatie de livrare sau Licenta de fabricatie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 22:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2009 18:00
Locul: sediul UM 02301 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai UCVAP, membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia a VIII de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
la Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, maxim 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul UM 02301 Bucuresti
Adresa postala: Bd.Ghencea, nr 35, sect.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Tel.0214136007, Email: [email protected], Fax: 0214130961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2009 16:11